خودروهای بی وای دی

حضور موفق و پرفروش خودروهای بی وای دی در بازار ایران

خودروهای بی وای دی (BYD) که از یکی دو سال پیش به نمایندگی شرکت کارمانیا وارد بازار ایران شده‌اند، توانسته‌اند به فروش خوبی دست پیدا کنند و دو مدل بی وای دی S6 و S7 حضور موفقی داشته‌اند.

شرکت خودروسازی کارمانیا، یکی دو سالی می‌شود که با خودروهای بی وای دی  چین، حضوری جدی در بازار ایران دارد. بی وای دی اس 6 (BYD S6) از حدود یک سال و نیم پیش وارد بازار ایران شده و حضوری درخشان داشته و توانسته به عنوان خودرویی موفق از هر نظر در میان مشتریان شناخته شود و حتی جای خود را در بازار خودروهای دست دوم نیز باز کند. بی وای دی S6 در نمایشگاه خودرو شیراز 1397 که چند روز پیش آغاز به کار کرد نیز حضور داشت.

خودروهای بی وای دی

بی وای دی اس 7 (BYD S7) دیگر خودروی موفق کارمانیا است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی شیراز حضور پیدا کرده است. شرکت کارمانیا که تقریبا پای ثابت همه نمایشگاه‌های داخلی خودرو بود، در شیراز نیز حضور پررنگی داشت و شرایط فروش ویژه‌ای برای خودروهای بی وای دی در نظر گرفت.

فروش خودروهای بی وای دی در نمایشگاه شیراز

خودروهای بی وای دی S6 و S7 با قیمت قطعی و تخفیف نقدی 2 میلیون تومانی به مشتریان عرضه شد و مورد استقبال فوق‌العاده‌ی خریداران قرار گرفت، تا جایی که ظرفیت فروش این محصولات در روز دوم نمایشگاه شیراز به پایان رسید. با توجه به استقبال بسیار خوب مشتریان و پاسخگویی به نیاز آن‌ها، شرکت کارمانیا برای دو روز پایانی نمایشگاه خودرو شیراز نیز تعداد محدودی از خودروهای S6 و S7 را عرضه کرد که باز هم تمامی آن‌ها فروخته شدند و متقاضیان برای خرید این محصولات باید منتظر اعلام شرایط فروش جدید از سوی شرکت خودروسازی کارمانیا باشند.

خودروهای بی وای دی

لازم به ذکر است که بی وای دی اس 6 و اس 7 به ترتیب با قیمت قطعی 136 میلیون و 700 هزار تومان و 180 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه شیک و جم و جوره .قیمتش چقدری هست