قلم S Pen گلکسی نوت 9

قلم S Pen گلکسی نوت 9 قادر به انجام چه کارهایی است؟

گزارشی منتشر شده که در آن به قابلیت های قلم S Pen گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) اشاره شده است. اس پن جدید، چیزی فراتر از یک قلم هوشمند معمولی خواهد بود.

گزارش‌های متعددی طی هفته‌های اخیر به دست آمده که همگی سعی بر بازگو کردن قابلیت قلم S Pen گلکسی نوت 9 سامسونگ دارند. قلم هوشمند جدید سامسونگ ظاهرا به بلوتوث مجهز خواهد بود که می‌تواند از آن محصولی فراتر از یک قلم هوشمند ساده بسازد. یک گزارش جدید اطلاعات جدیدی از آن را افشا کرده است که انتظار داریم همزمان با رونمایی از فبلت Note 9 با آن‌ها نیز آشنا شویم.

توسعه دهندگان XDA با نفوذ به کدهای فریمور گلکسی تب اس 4 سامسونگ دریافته‌اند که قلم هوشمند آن تبلت قادر به کنترل پخش موسیقی بوده و در اپلیکیشن دوربین نیز به عنوان یک دکمه‌ی شاتر عمل می‌کند. یک اپلیکیشن AirCommand جدید نیز رویت شده است که کدهای فریمور آن به برخی از قابلیت‌های قلم هوشمند جدید سامسونگ اشاره می‌کنند.

قفل‌گشایی صفحه با قلم S Pen گلکسی نوت 9

قلم S Pen گلکسی نوت 9 قادر به قفل‌گشایی صفحه گوشی شما خواهد بود. کاربران می‌توانند اکشن‌های مختلفی را برای یک بار یا دو بار فشار دادن دکمه‌ی اصلی S Pen تنظیم کنند. البته در ابتدا آن‌ها محدود به استفاده در اپلیکیشن های خود سامسونگ خواهند بود، اما این کمپانی با در اختیار دادن SDK قلم هوشمند خود به توسعه دهندگان، این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانند آن‌ها قابلیت‌های قلم S Pen گلکسی نوت 9 را در اپلیکیشن‌های خود نیز به ارمغان بیاورند و آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهند.

اطلاعات به دست آمده همگی از فریمور گلکسی تب اس 4 هستند، اما از آنجایی که انتظار می‌رود سامسونگ این قلم را بر روی فبلت نوت 9 خود نیز ارائه کند، پس عملکرد هر دو آن‌ها یکی بوده و بعید به نظر می‌رسد تفاوتی بین آن‌ها وجود داشته باشد. این کدهای فریمور حتی تایید کرده‌اند که تب S4 به یک اسکنر عنبیه چشم تجهیز خواهد بود تا سامسونگ قید استفاده از کلید هوم را بر روی تبلت خود نیز بزند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بالاش شبیه انتن تلویزیونای قدیمه😂

  2. قابلیت های خوبی بود ولی نه اونقدری جالب که بخاطرش هزینه کنی برای نوت