اچ تی سی یو 12 لایف

جزئیات تازه‌ای از گوشی اچ تی سی یو 12 لایف لو رفت

جزئیات تازه‌ای از گوشی اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) به عنوان یک گوشی ارزان قیمت پروژه اندروید وان گوگل به بیرون درز پیدا کرده است. ظاهرا گوشی ارزان اچ تی سی امسال عرضه می‌شود.

گفته می‌شود اچ تی سی در حال کار بر روی یکی دیرگ از گوشی های سری لایف خود با نام اچ تی سی یو 12 لایف است که عضوی از خانواده یو 12 خواهد بود. ما چنین حرکتی را نیز سال گذشته با گوشی یو 11 لایف از آن‌ها دیدیم. اچ تی سی یو 11 لایف یک گوشی میان رده است که برخی از المان‌های مدل پرچمدار یو 11 را به قرض گرفته و سازنده برای بازاریابی بهتر از این نام برایش استفاده کرده است.

مشخصات اچ تی سی یو 12 لایف

ظاهرا امسال نیز شاهد حضور یک مدل دیگر از سری لایف خواهیم بود. این محصول که اچ تی سی یو 12 لایف نام خواهد داشت به یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد بود. این دقیقا نسبت ابعادی مشابه گوشی یو 12 پلاس است، با این تفاوت که وضوح آن حالا کمتر شده است. همچنین یک تراشه به نام اسنپدراگون 636 با 8 هسته Kryo 260 (چهار هسته طلایی و چهار هسته طلایی مبتنی بر Cortex-A73 و A53) نیز زیر قاب این گوشی قرار خواهد داشت. در بخش حافظه نیز 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی وجود دارد.

اچ تی سی یو 12 لایف به دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسورهای 16 + 5 مگاپیکسلی با ظرفیت فیلمبرداری 4K مجهز خواهد بود. اگرچه دوربین دوگانه سلفی در این مدل جایی ندارد، اما از یک سنسور اصلی با وضوح بالاتر 13 مگاپیکسلی با یک فلاش جلو بر روی قاب جلویی استفاده شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به یک باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که به لطف تراشه 14 نانومتری خود می‌تواند عمر طولانی داشته باشد. هیچ صحبتی از مقاومت این گوشی در برابر نفوذ آب نشده است، اما به نظر می‌رسد نظیر مدل U11 Life به تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر پاشش آب مجهز شده باشد. در اینجا یک اسکنر اثر انگشت نیز وجود دارد.

هنوز صحبتی از قیمت اچ تی سی یو 12 لایف به میان نیامده است. مدل لایف سال گذشته 350 دلار قیمت داشت، پس می‌تواند این گوشی که عضوی از پروژه اندروید وان گوگل است، با قیمتی کمتر از 400 دلار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چرت ترین و آشغال ترین برندی که میشناسم و استفاده کردم اچ تی سیه

  2. عالیه ودر ضمن این عکس11لایفه ن 12لایف
    12لایف طراحی خیلی بهتری خواهد داشت
    اچکتی سی همیشه عالی یوده ولی کم فروش متاسفانه

  3. گوشیای اچ تی سی واقعا گوشی های عالی هستند نه تنها از مقاومت بالایی برخوردارن بلکه کیفیت دوربین عالی هم دارن

  4. چقد نسبت صفحه به حاشیه ای ک داره کمه
    سلیقشون تو طراحی زیر خط فقره