نمایشگرهای OLED گوشی هوشمند

تلاش ال جی برای افزایش سهم تولید نمایشگرهای OLED گوشی هوشمند

سامسونگ و ال جی بر سر به دست گرفتن سهم بیشتری از بازار تولید نمایشگرهای OLED گوشی هوشمند با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما ال جی به خاطر سیاست‌های متفاوت خود نتوانسته آن طور که باید در عرصه پنل‌های OLED برای موبایل قوی ظاهر شود.

ال جی مدت‌ها است بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید نمایشگرهای OLED بزرگ برای تلویزیون‌ها قرار داده است، به همین دلیل قادر نیست در زمینه تولید نمایشگرهای OLED گوشی هوشمند با سامسونگ رقابت کند.

بر اساس جدیدترین گزارش LG Display، میزان درآمد این بخش به صورت سالیانه با شیب 15 درصد در حال کاهش است. دلیل این امر را باید کاهش میزان تولید نمایشگرهای OLED گوشی هوشمند دانست. این شرکت کر‌ه‌ای تصمیم دارد برای جبران عقب‌ ماندگی خود، رفته رفته از سهم تولید نمایشگرهای LCD کم کرده و میزان تولید صفحه نمایش‌های OLED را افزایش بدهد.

افزایش تولید نمایشگرهای OLED گوشی هوشمند ال جی

بر اساس برخی گزارش‌ها، اپل بعد از تصمیم برای پیدا کردن یک جایگزین برای سامسونگ به منظور تولید نمایشگرهای OLED آیفون‌های 2018، در تلاش برای همکاری با ال جی است. برخی اخبار دیگر، از تلاش این شرکت به منظور دادن دست همکاری با شرکت چینی BOE صحبت می‌کنند. اگر خبر اول صحت داشته و ال جی مسئولیت تامین پنل نمایشگرهای OLED گوشی هوشمند برای اپل را بر عهده بگیرد، با توجه به سهم بالای اپل در بازار موبایل، بعید نیست این شرکت کره‌ای بتواند فاصله خود با سامسونگ در زمینه تولید صفحه نمایش‌های OLED موبایل را کاهش بدهد.

با این حال، تمرکز اصلی ال جی همچنان بر روی تولید نمایشگرهای OLED بزرگ خواهد ماند، چرا که در مسیر خوبی قرار داشته و علاقه کاربران سراسر دنیا روز به روز به تلویزیون‌های این شرکت بیشتر می‌شود. به عنوان نمونه، ضرردهی بخش موبایل ال جی مدت‌ها است ادامه دارد، اما به لطف سوددهی بالای بخش‌هایی همچون LG Display، این شرکت به رشد سریعش ادامه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. قبلا انگیزمون از خریدن سامسونگ این بود که اولده و یه فرقی با بقیه داریم دیگ الان برا انتخاب گوشی چه آپشن به صرفه دیگ ای هست؟همشون عین هم شدن

  2. دیگ فقط مونده بود ال جی نمایشگر اولد بزنه
    لابد گوشی بعدی جی ا ایکسه