تبلت گلکسی تب اس 4

تبلت گلکسی تب اس 4 در یک ویدیوی نگاه نزدیک نشان داده شد

تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ در یک ویدیوی نگاه نزدیک به نمایش درآمد. علاوه بر این، ما حالا اطلاعاتی تازه از زمان عرضه Samsung Galaxy Tab S4 داریم.

چندی روزی هست که منابع مختلف از احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ در رویداد “Unpacked” سامسونگ صحبت می‌کنند، ولی حالا “TechnoBuffalo” با تکیه بر منابع خود می‌گوید گلکسی تب S4 در کنفرانس ماه آینده کره‌ای‌ها در شهر نیویورک معرفی خواهد شد؛ موضوعی که سرنوشت رونمایی از ساعت هوشمند سامسونگ را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

گلکسی تب S4 و گلکسی Note 9 روی قلم هوشمند S Pen و قابلیت‌های جدید آن تمرکز دارند. به همین جهت، معرفی و عرضه هم‌زمان آنها توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به سامسونگ و قلم هوشمند اس پن جلب خواهد کرد. این در حالی‌ست که پیش‌تر تصور می‌شد گلکسی تب اس 4 قرار است در رویداد IFA 2018 معرفی شود. گزارش “TechnoBuffalo” به امکان اتصال تبلت آینده سامسونگ به یک مانیتور از طریق یو اس بی نوع C نیز اشاره دارد تا این تبلت، تجربه‌ای مشابه DeX را برای کاربران رقم بزند.

تبلت گلکسی تب اس 4

در همین حال، ویدیویی کوتاه از تبلت جدید سامسونگ منتشر شده است که این محصول را در دنیای واقعی نشان می‌دهد. هرچند، پیش‌تر ما با طراحی و بسیاری از ویژگی‌های این تبلت قدرتمند آشنا شده‌ایم:

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 4

اگر گزارش‌های قبلی پیرامون قابلیت‌های سخت افزاری این محصول جدید را از دست داده‌اید، باید بگوییم گلکسی تب S4 به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. برای نمایش محتوا، سامسونگ از نمایشگری 10.5 اینچی و سوپر آمولد با وضوح 1600×2560 بهره گرفته است و اندروید 8.1 اوریو هم به عنوان سیستم نرم افزاری در خدمت کاربران خواهد بود.

یک باتری غول‌پیکر 7300 میلی‌آمپر ساعتی قدرت‌بخش تبلت گلکسی تب اس 4 خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از دوربین پشتی 13 مگاپیسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای ثبت لحظات مختلف استفاده کنند. دستگاه پیش رو فاقد سنسور اثر انگشت بوده و اسکنر عنبیه چشم جایگزین آن خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اتفاقا تلبت خیلی کارآمد تر از لپتاپه همیشه میشه همراهت باشه تو هر شرایطی هم از نظر وزنی هم از نظر سخت افزاری به مراتب بهتره

  2. اون بنفشش از همه بهتره ادم باید توی هرچیزی خاص باشه