موبایل جدید بلک بری

موبایل جدید بلک بری با نام KEY2 LE در راه است

موبایل جدید بلک بری به زودی با نام KEY2 LE معرفی خواهد شد. نسخه ارزان‌تر پرچمدار بلک بری چه زمانی معرفی می‌شود و چه انتظاراتی باید از آن داشته باشیم؟

با توجه به قیمت بالاتر بلک بری KEY2 در مقایسه با نسل قبلی، TCL قصد دارد نسخه ارزان‌تر این تلفن هوشمند را برای جذب کاربران بیشتر عرضه کند. در حالی که تصور می‌شد این گوشی با نام KEY2 Lite به دست کاربران می‌رسد، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا نام دیگری را نشان می‌دهد. بر این اساس، موبایل جدید بلک بری با شماره مدل BBE 100-5  و نام KEY2 LE (احتمالا کوتاه‌شده KEY2 Lite Edition) روانه بازار خواهد شد. این در حالی‌ست که پیش‌تر نسخه‌های دیگری از این گوشی با شماره‌های مدل BBE 100-1 و BBE 100-2 نیز رویت شده بودند.

تجهیز موبایل جدید بلک بری به اسنپدراگون 660

در حال حاضر، با اینکه سند محکمی وجود ندارد که بتواند تفاوت‌های این نسخه‌ها را مشخص کند، متفاوت بودن ظرفیت حافظه داخلی محتمل‌ترین سناریو است. با این وجود، احتمالا اغلب مشخصات سخت افزاری این گوشی ها با یکدیگر یکسان خواهد بود. این یعنی همه آنها ممکن است با باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو در اختیار خریداران قرار گیرند. اگرچه ما با نسخه ارزان‌تر رو به رو هستیم، ولی تراشه اسنپدراگون 660 باز هم مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت.

هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق موبایل جدید بلک بری مشخص نشده است، ولی ما رونمایی از آن در نمایشگاه IFA 2018 را پیش‌بینی می‌کنیم. احتمالا این اسمارت فون در ماه سپتامبر (شهریور) و سه رنگ قرمز، آبی و مسی به فروش خواهد رسید.

موبایل جدید بلک بری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*