تصاویر رسمی گلکسی نوت 9

ویدیوی تبلیغاتی و تصاویر رسمی گلکسی نوت 9 منتشر شد

ویدیوی تبلیغاتی و تمام تصاویر رسمی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) منتشر شدند. پرچمدار جدید سامسونگ در رنگ‌های مختلف به فروش خواهد رسید.

انتظارها به پایان رسید و سرانجام نسل جدید گلکسی نوت طی رویدادی رسمی در نیویورک پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. ما پیش‌تر نسخه آبی (Ocean Blue) گلکسی نوت 9 با قلم هوشمند زرد و مدل‌های دیگر با رنگ‌های مشکی (Midnight Black)، مسی متالیک (Metallic Copper) و بنفش (Lavender purple) به همراه قلم هوشمندی با همین رنگ‌ها را دیده بودیم. حالا نیز ویدیوی تبلیغاتی و تصاویر رسمی گلکسی نوت 9 در اختیار ما قرار گرفته است.

اگرچه حالا قلم هوشمند S Pen در چندین رنگ مختلف معرفی شده است، ولی ما نگران بودیم که سامسونگ علاوه بر اضافه کردن بلوتوث و باتری به این قلم، آن را تنها با رنگ زرد در اختیار کاربران قرار دهد، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه، رنگ قلم S Pen روی صفحه است؛ اگر شما نسخه زرد را خریداری کرده باشید، هنگام استفاده، خطی زرد روی صفحه نمایان خواهد شد. این موضوع در مورد سایر رنگ‌ها نیز صدق می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو و تصاویر را تماشا کنید.

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت 9

تصاویر رسمی گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی شسته رفته تر و تمیز تر از قبل شده. یک طراحی مینیمال عالی.