بررسی اوپو فایند ایکس

بررسی اوپو فایند ایکس ؛ یکه‌تازی چینی‌ها در معرفی فناوری های جدید (گجت تی وی)

Oppo Find X جدیدترین پرچمدار چینی‌هاست که با ویژگی‌های منحصر به فرد به فروش می‌رسد. در بررسی اوپو فایند ایکس قصد داریم امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تلفن هوشمند را زیر ذره‌بین ببریم. با گجت نیوز همراه باشید.

محصول جدید شرکت چینی اوپو یکی از خلاقانه‌ترین محصولات سال‌های اخیر است که در طراحی آن، سازندگان با تعبیه دوربین سلفی روی یک ماژول مکانیکی، حاشیه‌های صفحه را تا حد ممکن کاهش داده و از ناچ هم استفاده نکرده‌اند. بر خلاف رقیب اصلی این گوشی یعنی Vivo Nex S، خبری از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نیست و در عوض، سیستم اسکن چهره سه‌بعدی جایگزین آن شده است. جالب است بدانید سازندگان مدعی عملکرد بسیار دقیق‌تر این سیستم در مقابل با Face ID اپل شده و می‌گویند بخش مکانیکی تا 300 هزار بار بدون هیچ ایرادی باز و بسته خواهد شد.

جدای از طراحی منحصر به فرد، اوپو از سخت افزاری به‌روز و قدرتمند هم استفاده کرده است تا Find X از هر نظری کامل باشد. صفحه نمایش 6.42 اینچی +FullHD، تراشه اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم، دوربین پشتی 16+20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، از ویژگی‌های این تلفن هوشمند محسوب می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر با محصول جدید اوپو، از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم.

بررسی اوپو فایند ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ناموسا این چیه چجور روشون میشه

  2. گوشی چینی چینیه دیگ حالا چه فرقی میکنه چی باشه همشون از دم اشغاله

  3. بالاخره بعد از مدت ها پیداش شد. فک کنم قراره کلی سوپرایز داشته باشه