آپدیت کلش آف کلنز 10.322.5

جدیدترین و بهترین مپ های تاون هال 6 کلش آف کلنز – به روز رسانی ۲۰۲۳

در سری جدید مپ های بازی کلش آف کلنز، بهترین مپ های تاون هال 6 کلش آف کلنز را از هر چهار دسته فارمینگ، تروفی، هیبرید و وار برای علاقمندان به این بازی پرطرفدار آماده کرده‌ایم.

کلش آف کلنز (Clash of Clans) محصول استودیوی فنلاندی سوپرسل از جمله پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی در ایران و سراسر جهان شناخته می‌شود. برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر دهکده در این بازی، باید به همان اندازه که کاربر به نحوه حمله و نیروها توجه می‌کند، برای نحوه چینش و استراتژی دفاعی دهکده نیز اهمیت قائل شود. از آنجایی که چیدن ساختمان‌های دفاعی امری بسیار زمان‌گیر و حساس است، در ادامه برای شما مپ‌های منتخب تاون هال 6 را تدارک دیده‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها بهترین نحوه چینش دهکده‌تان را انتخاب کنید. همان‌طور که می‌دانیم مپ‌ها در کلش آف کلنز به چهار دسته فارمینگ، تروفی، هیبرید و وار تقسیم می‌شوند که در ادامه به هریک خواهیم پرداخت.

بهترین مپ های تاون هال 6 کلش آف کلنز : فارمینگ

در سری مپ‌های فارمینگ تمرکز طراح بر روی حفظ هرچه بیشتر منابع بوده و توجه چندانی به تروفی‌ها نشده است. اگر قصد دارید یکی از نیروها یا ساختمان‌های پر هزینه‌تان را آپگرید کنید ولی خزانه دهکده‌تان خالی است، نگاهی جدی به مپ‌های فارمینگ بیاندازید.

بهترین مپ های تاون هال 6 کلش آف کلنز : تروفی

اگر می‌خواهید رتبه‌تتان در کلن ارتقا پیدا کند و به جایگاهی همچون تاپ پلیرها دست پیدا کنید، توصیه می‌کنیم از مپ‌های تروفی استفاده کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که از مپ تروفی استفاده کنید منابع شما تا حدود زیادی توسط دشمنان غارت خواهند شد و امکان آپگرید هیچ‌یک از نیروها وجود نخواهد داشت. این مپ یکی از سخت ترین مپ های کلش اف کلنز محسوب می‌شود

بهترین مپ های تاون هال 6 کلش آف کلنز :‌ هیبرید

اگر هیچ‌یک از انواع مپ‌های فارمینگ و تروفی نظر شما را به خود جلب نکرده و به دنبال حفظ تروفی و منابع به صورت همزمان هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مپ‌های هیبریدی استفاده کنید. بیشتر بازیکنان کلش آف کلنز از این نوع مپ استفاده می‌کنند و به نوعی دهکده خود را در حالت تعادل نگه می‌دارند.

بهترین مپ های تاون هال 6 کلش آف کلنز : وار

وار یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی برشمرده می‌شود و چیدن صحیح و استراتژیک مپ برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین توصیه می‌کنیم علاوه بر دقت بیش از حد در انتخاب مپ وار، حتما آن را توسط هم‌کلنی‌هایتان بررسی کنید تا احتمال کسب پیروزی قبیله‌تان بالا رود.

شما می‌توانید با جست‌وجو در گجت نیوز سایر مپ‌های این تاون هال و دیگر تاون هال‌ها را مشاهده کنید.