هرم بزرگ مصر

هرم بزرگ مصر امواج الکترو مغناطیسی را به داخل دهلیزها هدایت می کند!

هرم بزرگ مصر امواج الکترومغناطیس را به داخل دهلیزها و اتاق های زیرین هدایت می کند. اینکه آیا این خاصیت به منظور خاصی در هرم تعبیه شده یا خیر در ادامه مشخص خواهد شد.

هرم بزرگ مصر یک راز است. در واقع اهرم مصر همواره آبستن رازها، افسانه ها و داستان های عجیب و غریب بوده اند. این اهرام دارای وِیژگیهای متعددی هستند که توضیحات منطقی برای آنها وجود ندارد. اخیرا نیز پژوهشگران کشف کرده اند که هرم بزرگ مصر به گونه ای طراحی شده که امواج الکترومغناطیس را به داخل دهلیزهای زیرین هدایت می کند.

هرم بزرگ مصر در واقع امواج را در دهلیزها و اتاق های زیرین متمرکز می کند. کارکرد و ویژگی های اهرام و کشف آنها همواره مورد توجه پژوهشگران بوده است. همه ما می دانیم که امواج الکترومغناطیسی در شکل نور، امواج ماکروویو، امواج رادیویی و میدان های مغناطیسی به وفور در اطراف ما وجود دارد.

این گونه از انرژی اهمیت بسیاری در زندگی بشر دارد و هر انسان امروزی هر روز با امواج الکترومغناطیسی سر وکار دارد. بطور مثال نور خورشید گونه ای از امواج الکترومغناطیس است. همچنین روزانه و در خانه هایمان از امکاناتی مانند رادیو و یا دستگاه ماکرو ویو استفاده می کنیم که با این گونه از انرژی کار می کنند. در مجموع محیط شما مملو از این موج است.

هرم بزرگ مصر از پراکندگی امواج پشگیری می کند

پژوهشگران با انجام تحقیقات مختلف بر روی هرم بزرگ مصر دریافتند که این هرم به گونه ای طراحی شده که از پراکندگی امواج الکترو مغناطیس جلوگیری کرده و آن را در داخل دهلیزهای زیرین متمرکز می کند.

سوال اینجاست که آیا این خاصیت هرم بزرگ مصر عامدانه در آن تعبیه شده است؟ آیا بین این خاصیت و حفاظت از اجساد مردگان ارتباطی بوده است؟ پژوهشگران احتمال می دهند که این ویژگی در هرم بزرگ بصورت اتفاقی باشد و هیچ هدف در آن نباشد.

هرم بزرگ مصر یکی از عجایب هفت گانه است و هر از گاهی شاهد آشکار سازی یک از رازهای آن هستیم. به هر حال عظمت و شکوه این هرم به قدری است که به یقین تا سال های متمادی در آینده مورد توجه محققان و دانشمندان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. نضریه من اینه که اونا از چیزی کیه مال امروزه بهش میگیم نسبیت (انیشتین) خبر داشتن و ازش اگاه بودن برای همین طوری ساختن که میدان مغناطیسی رو متمرکز کنه
    درواقع هرچی جادبه بیشتر باشه زمان دیر تر مگذرا

  2. چه مسخره مگه میشه همچین چیزی اتفاقی باشه ، خب وقتی کشف نکردین و نمیفهمین و از چیزی نتونستین سر دربیارین بگین معلوم نیست ، نمیدونیم ، دانشمندان گفته اتفاقی بوده است
    هیچ چیزی تو این جهان اتفاقی نیست چه برسه به این

  3. ساخت غربه پس الکیه

  4. این اتفاقای بوده یه یه علمی پشتش بوده؟؟؟

  5. هر بار یه کشف تازه. زمینی که روش زندگی میکنیم خیلی اسرار امیز تر از فضا و کره های دیگس