آیفون دو سیم کارته

آیفون دو سیم کارته اپل در کدهای نسخه بتای iOS 12 تایید شد

عرضه گوشی آیفون دو سیم کارته یکی از آرزوهای کاربران متعهد به دنیای آی او اس است. حال بر اساس اطلاعاتی که از نسخه بتای آی او اس 12 به دست آمده است، احتمالا در سال 2018 و یا حداکثر 2019 اولین گوشی دو سیم کارته اپل عرضه خواهد شد.

در ابتدای سال جاری برای نخستین مرتبه شایعه معرفی اولین گوشی آیفون دو سیم کارته شنیده شد و اکنون اطلاعات به دست آمده از نسخه بتای جدیدترین سیستم عامل پلتفرم موبایل اپل نیز این موضوع را تایید می‌کند. برخلاف تصور، گوشی دو سیم کارته اپل یک محصول میان‌رده همچون آیفون اس ای 2 نیست، بلکه قدرتمندترین و بزرگترین گوشی هوشمندی است که اپل در تاریخ فعالیتش در دنیای موبایل عرضه خواهد کرد.

آیفون دو سیم کارته و غول‌پیکر اپل

طبق شایعات، آیفون ایکس اس پلاس یک گوشی 6.5 اینچی مجهز به نمایشگر دارای پنل OLED بوده و در برخی مناطق، از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. طبق گفته‌های وب سایت 9to5Mac بر اساس کدهای منبع پنجمین نسخه بتای سیستم عامل آتی گوشی های آیفون که به تازگی منتشر شده، پشتیبانی از دو سیم کارت در سیستم عامل جدید در نظر گرفته شده است. بر اساس کدهای منبع این سیستم عامل حتی می‌توان از وجود یک درگاه فیزیکی اضافی به منظور قرار دادن سیم کارت دوم اطمینان حاصل کرد.

آیفون دو سیم کارته

پیش از این نیز بر اساس کدهای منبع، برخی اطلاعات مهم پیرامون محصولات معرفی نشده اپل فاش شده بود. برخلاف برخی گوشی‌سازان که به قصد بازار گرمی، بعضی مواقع خودشان نیز به بازار داغ شایعات محصولات آینده‌شان دامن می‌زنند، اپل همیشه تلاش می‌کند تا روز معرفی، همه اطلاعات مربوط به محصولاتش را کاملا مخفی نگه دارد.

سال گذشته، بر اساس کدهای میان افزار اولین اسپیکر هوشمند اپل یعنی هوم پاد، به سبک طراحی آیفون ایکس پی بردیم. البته در آن زمان انتخاب این نام توسط اپل برای ما فاش نشده بود و آن را متعلق به آیفون 8 می‌دانستیم. طبق نسخه بتای آی او اس 12، احتمال عرضه قاب‌های شارژ بی‌سیم همراه با آیفون‌های 2018 وجود دارد. پیش‌بینی می‌کنیم گوشی های جدید اپل در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) معرفی شوند.