گوشی گلکسی نوت 9

سامسونگ گوشی گلکسی نوت 9 را زودتر از موعد مقرر معرفی کرد!

سامسونگ با انتشار ویدیویی پیرامون گوشی گلکسی نوت 9 آن را پیش از تاریخ اعلام شده برای رونمایی این گوشی، رسما معرفی کرد. بر اساس ویدیوی تبلیغاتی تازه منتشر شده از سامسونگ گلکسی نوت ۹ (Samsung Galaxy Note 9)، طبق منابع موثق، به سبک طراحی گوشی پی برده‌ایم.

سامسونگ گلکسی نوت 9 قرار است در تاریخ هجدهم شهریور و سه هفته پیش از برگزار نمایشگاه IFA 2018، به صورت رسمی رونمایی شود. اگرچه تا فرا رسیدن این تاریخ هنوز یک هفته زمان باقی مانده است، اما سامسونگ به وسیله انتشار یک تیزر تبلیغاتی، رسما وجود گوشی گلکسی نوت 9 و معرفی آن در روز نهم آگوست را تایید کرد.

در تیزر تبلیغاتی جدید بر روی قلم اس پن گوشی گلکسی نوت ۹ نیز مانور داده می‌شود که نشان‌دهنده تغییر ظاهری آن (هم‌رنگ شدن با بدنه دستگاه) و داشتن قابلیت‌های بیشتر در مقایسه با قبل (امکان استفاده از قلم به عنوان ریموت کنترلر) است.

تصویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، از مدتی قبل در وب سایت سامسونگ کشور نیوزیلند ظاهر شده است. در این تصویر، یک دکمه با عنوان «پیش خرید» نیز وجود دارد، اما غیر قابل کلیک است. از آنجایی که گوشی گلکسی نوت 9 هنوز معرفی نشده است، پیش خرید آن بی‌معنی تلقی می‌شود! نکته دیگر درباره این تیزر، متفاوت بودن رنگ قلم با بدنه گوشی است، در حالی که طبق اخبار پیشین، یکی از خصوصیات گوشی سری Note امسال با مدل‌های قبلی، یکسان بودن رنگ قلم گوشی با بدنه خواهد بود.

تیزر گوشی گلکسی نوت 9

گوشی گلکسی نوت 9

قرارگیری متفاوت سنسورهای دوربین در مقایسه با گلکسی اس 9 پلاس و جابه‌جا شدن سنسور اثر انگشت از کنار دوربین به زیر آن در مقایسه با گلکسی نوت 8، در این تیزر واضح است. پس دیگر پیرامون سبک طراحی سامسونگ گلکسی نوت ۹ جایی هیچ شک و شبهه‌ای باقی نخواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قرار بود زودتر از اینا معرفی کنه ولی به تعویق انداختش

  2. باید جلوی ساخت این مدلو میگرفتن 😐😐

  3. خب دیگ چیزی تا معرفی رسمیش هم نمونده