زمان معرفی گوگل پیکسل 3

زمان معرفی گوگل پیکسل 3 تصادفا مشخص شد

زمان معرفی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) تصادفا از طریق پلتفرم بازاریابی FameBit لو رفت. گوشی های جدید گوگل قرار است با نمایشگر کم‌حاشیه و دوربین قدرتمند رونمایی شوند.

کمتر از یک هفته به معرفی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ باقی مانده و بسیاری از کاربران منتظر ملاقات با گلکسی نوت 9 هستند. در حالی که بسیاری از رسانه‌ها در مورد این فبلت جدید صحبت می‌کنند، زمان معرفی گوگل پیکسل 3 تصادفا از طریق پلتفرم بازاریابی FameBit لو رفته است تا ما از همین حالا خود را برای دیگر پرچمدار مهم سال 2018 آماده کنیم.

در توضیحات مندرج در این پویش تبلیغاتی، به معرفی دستگاه در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) اشاره شده است، ولی ما معتقدیم این تاریخ در واقع زمان معرفی گوگل پیکسل 3 است. قطعا تلفن های هوشمند، ستاره‌های این رویداد خواهند بود، ولی ما معرفی ساعت هوشمند Pixel Watch، نسل دوم هدفون‌های Pixel Buds و نسخه جدید لپ تاپ Pixelbook با نمایشگر کم‌حاشیه‌تر را هم پیش‌بینی می‌کنیم. اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم و نسخه جدیدتر هدست واقعیت مجازی Daydream View هم می‌توانند دیگر محصولات گوگل برای این رویداد باشند.

پیش‌تر، نسل اول و دوم گوگل گوشی های سری پیکسل نیز در تاریخ 4 اکتبر معرفی شده بودند؛ در این صورت می‌توان گفت پیکسل ۳ هم در همین تاریخ معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی های بیکیفت مسخره

  2. گوشی خوشگلیه ها ولی جدای از سخت افزارش که نمیدونم میتونه خوب باشه یا نه

  3. فک نمیکنم حرفی برای گفتن داشته باشه