قدرتمندترین گوشی های آنتوتو

لیست قدرتمندترین گوشی های آنتوتو در ماه جولای منتشر شد

لیست قدرتمندترین گوشی های آنتوتو برای جولای 2018 به صورت رسمی منتشر شد. گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک هم‌چنان در صدر این لیست قرار دارد.

علی‌‎رغم معرفی گوشی های متعدد در ماه جولای، تعداد کمی از آنها پرچمدار بودند. با این حال، لیست قدرتمندترین گوشی های آنتوتو در ماه جولای با تغییرات بسیاری همراه شده است. به یاد داشته باشید امتیازهای درج‌شده در این پلتفرم، بالاترین امتیاز کسب‌شده توسط گوشی ها نبوده و در واقع میانگینی از بنچمارک‌های مختلف انجام‌شده توسط کاربران برای یک موبایل است. اطلاعات پیش رو از یکم تا سی و یکم جولای جمع‌آوری شده و هر موبایل، هزار بار از طریق این بنچمارک آزمایش شده است.

معرفی قدرتمندترین گوشی های آنتوتو در جولای 2018

قدرتمندترین گوشی های آنتوتو

در این لیست جدید، گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک با امتیاز 292 هزار و 977 هم‌چنان در صدر قرار دارد. به علاوه، این رقم نسبت به امتیاز 287 هزار و 759 در ماه گذشته میلادی کمی افزایش یافته است. تلفن هوشمند شیائومی از سخت افزاری بسیار قدرتمند بهره برده و در آن می‌توان اسنپدراگون 845 را در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پیدا کرد. علاوه بر این، سازندگان از نوعی سیستم خنک‌کننده مایع بهره برده‌اند که به شکلی موثر می‌تواند دمای بالای ایجادشده به واسطه فعالیت سنگین را سرکوب کند. با این تفاسیر، می‌توان گفت بلک شارک مستحق چنین جایگاهی هست.

قدرتمندترین گوشی های آنتوتو

گوشی گیمینگ شیائومی

در جایگاه دوم این لیست، نام گوشی اوپو فایند ایکس به چشم می‌خورد. اگرچه پیش‌تر خبری از این موبایل در لیست قدرتمندترین گوشی های آنتوتو نبود، اما علت حضور آن را می‌توان قدرت پردازشی بالا عنوان کرد. این محصول جدید نیز به لطف تراشه اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی موفق به ثبت امتیاز 286 هزار و 589 شده است.

قدرتمندترین گوشی های آنتوتو

اوپو فایند ایکس

ویوو نکس آلتیمیت (که با نام Vivo Nex S هم شناخته می‌شود)، با میانگین امتیاز 283 هزار و 877 در جایگاه سوم قرار دارد. کمتر بودن امتیاز این اسمارت فون در مقایسه با ماه گذشته میلادی سبب قرارگیری آن در جایگاه سوم شده است. ویوو نکس S هم از اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم برای مدیریت اطلاعات استفاده می‌کند، ولی به لطف فریمور جدیدی که اخیرا برای آن ارائه شده است، انتظار می‌رود در آینده شاهد عملکرد بهتری از آن باشیم.

قدرتمندترین گوشی های آنتوتو

وان پلاس 6

قاتل پرچمداران یعنی وان پلاس 6 نیز با امتیاز میانگین 282 هزار و 644 حالا در جایگاه چهارم قرار گرفته است. گوشی های اسمارتیزان Nuts R1، شیائومی می 8، شیائومی می میکس 2 اس، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی اس 9 و سونی اکسپریا ایکس زد 2 هم به ترتیب در جایگاه پنجم تا دهم قرار دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. از قست اسم جی ال ایکسو نزدن احمقای ترسو

  2. انصافا هم دو تا از بهترینای گوشیه . دیگ سامسونگ و هوآوی و اپل مسخره بازین

  3. این اوپو فایند نیستش یهو غیب شد کلا .اون همه تیزر و تبلیغ یهویی رفت اصا

  4. خبری از هواوی نبود چرا