آیفون 9

اپل احتمالا استراتژی استفاده از نمایشگر موبایل OLED را کنار بگذارد

اپل ممکن است در استراتژی خود مبنی بر استفاده از نمایشگر موبایل OLED تجدید نظر کند. بسته به این که امسال میزان فروش و سودآوری مدل‌ مجهز به نمایشگر ال سی دی و دو مدل دارای صفحه نمایش او ال ای دی چقدر باشد، تصمیم متفاوتی درباره آیفون‌ های 2019 اتخاذ خواهد شد.

اپل از فروش آیفون ایکس بسیار خشنود است، چرا که قیمت بسیار بالای آن سبب شد متوسط ​​قیمت فروش محصولات این شرکت به بیشترین میزان خود برسد. اما همین قیمت بالا از طرفی سبب شد در مقایسه با پیش‌بینی تحلیلگران، عده بسیار کمی قادر به خرید گوشی باشند. از زمان معرفی آیفون‌های 2017 تا امروز، فروش آیفون 10 که بیشتر هزینه ساخت آن پای نمایشگر موبایل OLED گوشی نوشته می‌شود، از میزان فروش آیفون 8 پلاس مجهز به صفحه نمایش LCD کمتر بوده است.

فروش آیفون های اپل

نکته اینجاست که قیمت آیفون 8 پلاس در مقایسه با آیفون 10 چندان کمتر نیست! با توجه به عدم جذب کاربران به گوشی آیفون ایکس به خاطر نمایشگر موبایل OLED آن، بعید نیست این شرکت استفاده از این نوع پنل‌ها را در آیفون‌های سال آینده کنار گذاشته و یا به حداقل برساند.

رویکرد اپل درباره نمایشگر موبایل OLED

همه چیز بستگی به نحوه فروش سه آیفون سال جاری خواهد داشت. برخلاف سال گذشته، امسال دو مدل از سه گوشی جدید اپل دارای نمایشگر او ال ای دی خواهند بود و فقط یک مدل یعنی آیفون 9 از پنل ال سی دی استفاده می‌کند. اپل امسال از پنل‌ ال سی دی شرکت ژاپن دیسپلی استفاده خواهد کرد، پنلی که در مقابل‌های او ال ای دی‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اما طبق اخبار، سال‌های آینده شرکت ال جی مسئول تولید پنل‌های ال سی دی برای شرکت اپل خواهد بود.

چیزی که از آن مطمئن هستیم، وجود حداقل یک مدل دارای پنل ال سی در بین آیفون‌های 2019 است، پس هر دو یا احتمالا سه گوشی سال آینده مجهز به نمایشگر موبایل OLED نخواهند بود. اما احتمال دارد با توجه به بازخورد شرکت از محصولات سال جاری، استفاده از نمایشگر موبایل او ال ال دی به طور کامل کنار گذاشته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. الان همه تمرکزا روی صفحه نمایش ناچ بود
    حالا این تصمیم گیری اپل برای اولد از کجاش درارد یهو چرا اخه

  2. خخخ همه که گذاشتن کنار

  3. عه چراااا حیف نباشه اخه