آیفون مقرون به صرفه 6.1 اینچی

آیفون مقرون به صرفه 6.1 اینچی با تک دوربینی بزرگ به تصویر کشیده شد

در تعدادی عکس نه چندان باکیفیت که از مدل‌های 2018 آیفون در دنیای واقعی به ثبت رسیده‌اند، می‌توان دید که آیفون مقرون به صرفه 6.1 اینچی دارای سنسور دوربین اصلی (یا حداقل ماژول) بزرگتری نسبت به نسل‌های پیشین است.

به نظر می‌رسد گوشی موجود در تصاویر زیر، آیفون مقرون به صرفه 6.1 اینچی باشد که در دو رنگ مشکی و سفید به نمایش درآمده؛ اما آنچه که بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می‌کند، بزرگتر و عریض‌تر شدن دوربین اصلی آن نسبت به آیفون 8 و تغییر محل قرارگیری فلش LED است؛ به طوری که بین فلش و ماژول دوربین، فاصله نسبتا زیادی وجود دارد.

در دو عکس بعدی، ظاهرا پرچمدار 6.5 اینچی سال 2018 اپل را در کنار آیفون مقرون به صرفه 6.1 اینچی قرار داده‌اند. البته برخلاف شایعاتی که در مورد وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آیفون 6.5 اینچی شنیده بودیم، در اینجا خبری از دوربین سه‌گانه نیست و این پرچمدار همانند آیفون 10، دارای ماژول دوربین دوگانه است.

آن‌طور که پیداست هر دو گوشی، دارای دوربین سلفی دوگانه هستند؛ اما شاید یکی از این سنسورها به طور اختصاصی در سیستم تشخیص چهره فیس آی دی به کار رود و دیگری مسئولیت ثبت تصاویر سلفی را عهده‌دار باشد.

در حال حاضر حدود یک ماه به رونمایی از مدل‌های 2018 آیفون باقی مانده است و می‌توان انتظار درز تصاویر جدید و افشای اطلاعات بیشتری را در هفته‌های آتی داشت.