افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس

افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس ؛ آموزش پیشرفته وردپرس قسمت بیست و یکم

در این بخش از مجموعه آموزش‌ پیشرفته وردپرس نحوه افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس را با کمک افزونه Insert Post Ads آموزش خواهیم داد.

تبلیغات درون‌پستی بهترین راه برای CTR هستند. اگر قصد دارید CTR (Click Through Rate) و Google AdSense خود را افزایش دهید، نیاز دارید که در پست‌های خود تبلیغات قرار دهید. در ادامه نحوه افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس به شما عزیزان آموزش داده خواهد شد.

آموزش افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس

به‌ طور پیش‌فرض وردپرس روش ساده‌ای را برای اضافه کردن تبلیغات در انتهای پست‌ها به‌کار می‌گیرد.

افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس

روش 1: نمایش تبلیغات در انتهای پست با استفاده از افزونه

در ابتدا نیاز است که افزونه Insert Post Ads را نصب و فعال کنید. برای پی بردن به چگونگی انجام این کار می‌توانید مقاله «نصب افزونه در وردپرس» را بخوانید.

پس از فعال‌سازی افزونه وارد بخش Post Adverts و سپس زیرشاخه Settings شده تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید.

افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس

در صفحه تنظیمات نیاز است تا جایی را که تبلیغات نمایش داده می‌شوند تعیین کنید. می‌توانید پست یا برگه یا هر دو را انتخاب کنید. فراموش نکنید که دکمه Save Settings را برای ذخیره تغییرات خود برگزینید. در ادامه باید در بخش Post Adverts گزینه Add New را بزنید.

افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس

یک عنوان برای تبلیغ در نظر بگیرید. در کادر زیر آن می‌توانید کدهای HTML را که می‌خواهید نمایش داده شوند، وارد کنید. پس از آن، نیاز است که After Content در بخش Display the advert را انتخاب کنید. فراموش نشود که دکمه Publish را کلیک کرده تا آگهی شما در وب‌ سایت نمایش داده شوند.

افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس

روش 2: اضافه کردن تبلیغات دستی پس از ارسال محتوا

این روش نیاز به اضافه کردن کد به فایل‌های وردپرس شما دارد. برای انجام این کار نیاز است که وارد بخش نمایش و سپس ویرایشگر شده و کدهای زیر را به فایل function.php اضافه کنید.

افزودن تبلیغات در محتوای پست وردپرس

فراموش نشود که به جای مقدار $content که به‌ صورت Your signature or ad code goes here است را با کد تبلیغ خود جایگزین کنید. اکنون می‌توانید از وب‌ سایت خود دیدن کرده تا نتیجه کار را در عمل ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*