شیائومی پوکوفون اف 1

گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 در تصاویری زنده رخ نشان داد

با انتشار تصاویری زنده از شیائومی پوکوفون اف 1 (Xiaomi Pocophone F1) و جعبه‌ی آن، اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات فنی و طراحی این گوشی رده بالا به دست آمد. از پوکوفون اف ۱ به عنوان ارزا‌ن‌ترین اسمارت فون مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 یاد می‌شود.

در حالی که شیائومی پوکوفون اف 1 فاصله چندانی تا ورود به بازارهای هدف خود در اروپا ندارد، اخیرا برخی از مشخصات کلیدی آن به طور تصادفی و به موجب دریافت تاییدیه بلوتوث افشا شد؛ به تازگی اطلاعات دقیق‌تری هم در این زمینه به دست آمده و زبان طراحی گوشی نیز با انتشار تصاویری جدید برملا شده است.

طراحی شیائومی پوکوفون اف 1

از مندرجات روی جعبه‌ی این محصول می‌توان به وجود سیستم خنک کننده‌ی مایع برای تراشه اسنپدراگون 845، ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی و باتری پرظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی در آن پی برد. در سایر تصاویر نیز موقعیت حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، اسپیکر در لبه پایینی، درگاه USB تایپ C و جک هدفون قابل مشاهده است و با توجه به بدنه‌ی آلومینیمی دستگاه، قاعدتا پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس جزو قابلیت‌های شیائومی پوکوفون اف 1 به شمار نمی‌رود.

نمای جلویی دستگاه با حاشیه‌های اندک صفحه نمایش، طراحی ناچ استایل و وجود چانه‌ی پایینی؛ شباهت بسیاری با شیائومی می 8 اس ای دارد، با این تفاوت که پوکوفون اف 1 تنها دارای یک دوربین سلفی مجهز به فلش است و فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی در آن جایی ندارد.

منابع غیر رسمی قیمت فروش این محصول را بسته به ظرفیت حافظه داخلی (64 یا 128 گیگابایت) بین 420 تا 460 یورو تخمین زده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوبه دیگ دور بعدی رقابتا بین شیائومی و هواوی خواهد بود

  2. هرکدوم از عکسا با اونیکی چرا فرق میکنه