با کشنده ترین زهر داران جهان آشنا شوید

با سمی ترین جانداران جهان آشنا شوید (گجت تی وی)

سمی ترین جاندان جهان همواره یکی از لیست‌های مورد علاقه‌‌ی زیست شناسان برای مطالعه بوده‌اند. در ویدیوی امروز می‌خواهیم به سراغ معرفی چهار رتبه‌ی اول در لیست این موجودات خطرناک برویم.

یکی از مکانیزم‌های رایج حیوانات در طبیعت برای دفاع از خود و خانواده‌شان، نیش زدن و تزریق سم به بدن موجود مهاجم است. در برخی از گونه‌ها این سم برای شکار و از پای درآوردن طعمه نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل این موجودات سمی همواره یک از بزرگترین فوبیاهای انسان‌ها بوده‌اند و دانستن این که کدام دسته از دیگر موجودات سم قوی‌تری دارند، یکی از پرسش‌های جذاب و هیجان‌انگیز علم زیست شناسی بوده است. در ویدیوی امروز گجت تی وی چهار مورد از سمی ترین جانداران جهان را آماده کرده‌ایم که قرار گرفتن برخی از آنها در این لیست و البته قدرت سم آنها، قطعا ترس و هیجان را به وجودتان تزریق خواهد کرد:

با ۴ مورد از سمی ترین جانداران جهان آشنا شوید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سیانور ک توی چند انیه میکشه ادمو اینا که هزار برابرو … قوی ترن چجوری تو دوساعت میکشن؟؟؟

  2. بارها از گجت نیوز عزیز بابت این ویدئوهای بینظیر تشکر کردم و از گجت نیوز هم خواستم که این گوینده رو یک بار هم که شده باهاش یه مصاحبه بکنن،صدایی بینظیر،قدرت بیان فوق العاده،تمرکز و ادای صحیح و بینظیر جمله و کلمه و متن از کمترین دلایل جذابیت این گوینده ی بینظیر ایرانه
    زنده باشین

  3. مردم استرالیا چه جوری زنده موندن