سوني اولين اسمارت فون با چيپ MediaTek خود را روانه بازار مي کند

اخیرا می شونیم که کمپانی های بزرگی مانند سونی و اچ تی سی دندان خود را برای بازار بزرگ و اشباع نشدنی چین تیز کرده اند و حالا خبری شنیده ایم که نشان می دهد سونی در حال تدارک یک تلفن است و این دستگاه اولین قدم این کمپانی برای گسترش سهم اش در بازار چین است. در ادامه با اخبار تکميلي گجت نيوز را همراهي کنيد.

دستگاهی که مورد بحث است، C3 نام دارد و اولین تلفن از سونی است که با چیپ MediaTek ساخته می شود. این چیپ تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت دستگاه دارد.

در چند ماه گذشته دیدیم که شرکت های نه چندان آشنای چینی، برای ارائه دستگاه های ارزان قیمت رو به چیپ های MediaTek آورده اند و بازار این کشور را از این گونه گوشی ها پر کرده اند. اما چیزی که این شرکت های کوچک در اسمارت فون های خود قرار ندادند کیفیت ساخت عالی است که سونی می تواند این خلا را پر کند.

فعلا تا این لحظه همین اطلاعات را داریم، اما گفته می شود که سونی قصد دارد تلفن معرفی نشده C3 را یا با چیپ چهار هسته ای MTk6589 یا نسخه به روز شده آن با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی، یعنی MTk6589T عرضه خواهد کرد. ضمنا اين اسمارت فون 5 اينچي و احتمالا دو سيم کارته بوده و با قيمتي در حدود 3000 يوان معادل 372 يورو براي اولين بار در چين عرضه کند بايد منتظر ورود رسمي اين اسمارت فون و درج اطلاعات کاملتر از آن بود . با ما همراه باشيد.


منبع: en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*