سامسونگ گلکسی واچ

سامسونگ گلکسی واچ معرفی شد؛ نسل جدید ساعت هوشمند کره‌ای‌ها

ساعت هوشمند جدید سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch) رسما معرفی شد. در ادامه، نگاهی دقیق به امکانات، قابلیت‌ها و مشخصات گلکسی واچ خواهیم داشت.

امروز سامسونگ بیش از یک گجت را با خود به رویداد “Unpacked” آورده بود و بعد از گلکسی نوت 9، بلافاصه از ساعت هوشمند Galaxy Watch نیز رونمایی کرد.

در طراحی این گجت پوشیدنی، برخی از ویژگی‌های مهم محصولات قبلی این شرکت یعنی گیر S3 و گیر اسپورت به خوبی دیده می‌شود و سازندگان باز هم از نمایشگر آمولد با حاشیه چرخشی استفاده کرده‌اند. چیزی که در مورد گلکسی واچ تازگی دارد، عرضه آن در دو نسخه 42 و 46 میلی‌متری است. این موارد در کنار طراحی پالایش‌شده، آزادی بیشتر برای شخصی‌سازی دستگاه و اضافه شدن رنگ جدید رز گلد، ساعت هوشمند سامسونگ را بیش از پیش مورد توجه آقایان و بانوان قرار می‌دهد.

سامسونگ گلکسی واچ

در بخش سخت افزاری، سامسونگ گلکسی واچ با پشتیبانی از شبکه LTE، امکان اتصال تمام‌وقت به اینترنت را فراهم می‌کند. به بیان دیگر، از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان یک وسیله مستقل با امکان اتصال به گوشی موبایل استفاده کرد. سازندگان با به‌کارگیری یک پردازنده مخصوص و کم‌مصرف، در کنار سایر بهینه‌سازی‌های صورت‌گرفته، شارژدهی گلکسی واچ را افزایش داده‌اند تا فاصله زمانی بین شارژ دستگاه افزایش پیدا کند.

گلکسی واچ از سیستم عامل شرکت سامسونگ یعنی تایزن که با پاسخ‌گویی فوق‌العاده خوب و مصرف پایین انرژی شناخته می‌شود، قدرت می‌گیرد. سامسونگ در خلال معرفی این محصول جدید، به برخی از ویژگی‌های تندرسی نیز اشاره کرد. یکی از این موارد، شناسایی تغییر در سطح استرس کاربر است؛ قابلیتی که در نتیجه آن، دستگاه به شما پیشنهاد می‌کند چند نفس عمیق بکشید. علاوه بر این، توانایی ساعت هوشمند جدید سامسونگ در نظارت بر خواب به شما می‌گوید که در طول شب، چه مقدار خواب باکیفیت را تجربه کردید.

سامسونگ گلکسی واچ

فروش سامسونگ گلکسی واچ از تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) آغاز می‌شود. این یعنی این ساعت هوشمند به همراه گلکسی نوت 9 در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. کاربران کشور کره جنوبی از تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) می‌توانند این محصول جدید را خریداری کنند. کاربران سایر کشورها نیز از تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) می‌تواند در انتظار گجت پوشیدنی جدید سامسونگ باشند.

در ادامه می‌توانید ضمن مطالعه مشخصات فنی، تصاویر این ساعت هوشمند را نیز تماشا کنید.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی واچ

  • صفحه نمایش 1.3 اینچی (نسخه 46 میلی‌متری) / 1.2 اینچی (نسخه 42 میلی‌متری)، سوپر آمولد با پوشش محافظ گوریلا گلس +DX
  • استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی (برای نسخه 46 میلی‌متری) / 270 میلی‌آمپر ساعتی (برای نسخه 42 میلی‌متری)
  • تایزن او اس 4.0
  • اگزینوس 9110 با پردازنده دو هسته‌ای 1.15 گیگاهرتزی
  • سنسور ضربان قلب، سنسور نور محیط، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج
  • 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه بلوتوثی / 1.15 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه LTE

تصاویر سامسونگ گلکسی واچ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اسکی واچ اومد
    هرچند فصل گرماس برفا آب شدن