بررسی اولیه گلکسی نوت 9

بررسی اولیه گلکسی نوت 9 سامسونگ (گجت تی وی)

گلکسی نوت ۹ جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که با قابلیت‌های فراوان، سرانجام رونمایی شد. در بررسی اولیه گلکسی نوت 9 نگاهی دقیق و ویژه به دردانه جدید کره‌ای‌ها خواهیم داشت.

ساعاتی پیش در خلال رویداد “Unpacked” که در نیویورک برگزار شده بود، سامسونگ از لژیونر جدید خود با نمایشگر 6.4 اینچی و قلم هوشمند بلوتوثی پرده برداشت. اگرچه طراحی این گوشی تا حد زیادی مشابه نسل قبلی است، اما قابلیت‌های نرم افزاری فراوان، گلکسی نوت ۹ را از دیگر پرچمداران این شرکت متمایز می‌کند.

در کنار چیپست 10 نانومتری و قدرتمند اگزینوس 9810 (اسنپدراگون 845 برای آمریکا)، نسل جدید با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. کاربران همچنین می‌توانند از کارت حافظه 512 گیگابایتی استفاده کنند تا در مجموع، 1 ترابایت فضا برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیار آنها قرار گیرد. یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. ظاهرا سامسونگ هرآنچه در چنته داشته، به کار گرفته است تا فروش پایین گوشی های سری گلکسی S9 را جبران کند. اما آیا کره‌ای‌ها به این هدف رسیده‌اند؟ با ویدیوی اختصاصی گجت نیوز و بررسی اولیه گلکسی نوت 9 همراه باشید تا به این سوال پاسخ بدهیم.

بررسی اولیه گلکسی نوت 9