قلم اس پن گلکسی نوت ۹ سامسونگ

همه چیز در مورد قلم اس پن گلکسی نوت ۹ سامسونگ (اینفوگرافی)

قلم اس پن گلکسی نوت ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) تغییرات بزرگی را دریافت کرده است. این قلم هوشمند حالا یک دیوایس بلوتوثی مستقل است. در ادامه با هرآنچه لازم است از این دیوایس بدانید آشنا شوید.

قلم اس پن گلکسی نوت ۹ سامسونگ بزرگ‌ترین تغییر را در بین قلم‌های این خانواده دریافت کرده است. این برای نخستین بار است که قلم سامسونگ از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی به S Pen اجازه می‌دهد تا طیف وسیعی از قابلیت‌ها را که پیشتر امکان دسترسی به آن‌ها را نداشت، در اختیار کاربران قرار دهد.

برخی از شما قطعا کنجکاو هستید تا بیشتر با قلم اس پن گلکسی نوت ۹ آشنا شوید. این قلم حالا تمامی قابلیت‌هایی که طرفداران قلم های هوشمند انتظار دارد را در بر می‌گیرد. همچنین قابلیت‌هایی که پیشتر وجود داشت شامل یادداشت برداری بر روی صفحه خاموش و منوی Air Command نیز در این قلم جدید وجود دارد. حتی زمانی که اس پن شارژ نداشته باشد هم می‌تواند این عملیات را انجام دهد.

 

قلم اس پن گلکسی نوت ۹

قلم اس پن گلکسی نوت ۹ از یک ماژول بلوتوث کم مصرف و آنتن برخوردار است که اجازه می‌دهد آن از فاصله‌ی 10 متری به عنوان یک کنترل از راه دور عمل کند. آن می‌تواند به عنوان یک دکمه‌ی شاتر برای دوربین، یک کنترلر برای اسلایدها در طول یک ارائه یا پخش و قطع از راه دور ویدیو مورد استفاده قرار گیرد.

یک باتری داخلی با ظرفیتی مناسب در داخل این قلم قرار گرفته است که می‌تواند در عرض 40 ثانیه به شارژ کامل برسد. با هر بار شارژ کامل شما می‌توانید 30 دقیقه از قابلیت های هوشمندانه‌ی این قلم استفاده کنید. هر زمانی هم که قلم را در داخل نوت 9 قرار دهید نیز خود به صورت خودکار شارژ خواهد شد. پس هیچگاه نباید نگران عدم استفاده از آن باشید.

قلم اس پن گلکسی نوت ۹ سامسونگ

در اینفوگرافی بالا، می‌توانید هرآنچه در داخل قلم اس پن گلکسی نوت ۹ را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این قلم هوشمند هم اکنون به عنوان یک دیوایس بلوتوثی مستقل عمل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اخه این مداد نوکی به چ درد میخوره

  2. ناموسا این خلال دندونم معرفی داره؟؟؟