ساندبارهای جدید سامسونگ و هارمن کاردن

ساندبارهای جدید سامسونگ و هارمن کاردن رونمایی شدند

ساندبارهای جدید سامسونگ و هارمن کاردن در دو مدل مختلف معرفی شدند. این محصولات جدید با پشتیبانی از فناوری های پیشرفته، تجربه‌ای متفاوت از پخش صدا را رقم خواهند زد.

به منظور تسلط بر بازار فناوری، سامسونگ اخیرا برخی از برندهای تولیدکننده سیستم‌های صوتی را خریداری کرده است. یکی از مهم‌ترین قراردادهای این کمپانی، خرید هارمن کاردن بود؛ شرکتی که مارس 2017 طی قراردادی به ارزش 8 میلیارد دلار به تصاحب سامسونگ در آمد. بعد از آن، کره‌ای‌ها به تصاحب برندهای دیگری همچون JBL و AKG روی آوردند. حالا غول فناوری کره، نخستین محصول خود را در تعامل با هارمن کاردن ارائه کرده است: دو ساندبار حرفه‌ای برای افرادی که می‌خواهند بهترین تجربه صوتی را داشته باشند.

ویژگی‌های ساندبارهای جدید سامسونگ و هارمن کاردن

ساندبارهای جدید سامسونگ و هارمن کاردن با شماره‌های مدل HW-N950 و HW-N850 شناخته شده و از فناوری های DTS:X و Dolby Atoms پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، HW-N950 تجربه‌ای لذت‌بخش از صدای 7.1.4 کاناله دالبی را هم برای خریداران رقم خواهد زد. HW-N950 از ساندبار اصلی، چهار اسپیکر ثانوی و دو اسپیکر سوراند وایرلس تشکیل شده است، اما معنی صدای 7.1.4 چیست؟ 7 به معنی تعداد اسپیکرهای سوراند مرسوم است. 1 تعداد ساب‌ووفرها است که می‌توان آنها را به رسیورها متصل کرد. در نهایت، 4 نشان‌دهنده تنظیمات Dolby Atoms است. در عوض، دومین ساندبار یعنی HW-N850 تجربه صوتی 5.1.2 کاناله را فراهم خواهد کرد.

ساندبارهای جدید سامسونگ و هارمن کاردن

فروش ساندبارهای جدید سامسونگ و هارمن کاردن به همراه اسپیکرهای متصل آنها از تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) آغاز می‌شود، اما هنوز ما از قیمت در نظر گرفته شده برای آنها مطلع نیستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگ قرار دادش با کدوم شرکت بوده

  2. مهمترین قسمتش همون قیمتشه خب این همه اطلاعات بدون قیمت به درد نمیخوره