گلکسی J2 سامسونگ

گلکسی J2 Core و انتشار اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی مبتنی بر اندروید Go

انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ به زودی با معرفی گوشی گلکسی J2 Core به دنیای اندروید گو (Android Go) ورود پیدا کند. حالا اطلاعاتی تازه و البته رسمی درباره مشخصات فنی گلکسی جی ۲ کور به دست آمده است.

از آنجایی که این گوشی دارای نسخه سبک سیستم عامل اندروید خواهد بود، نباید انتظار وجود سخت افزار قدرتمند را در آن داشت. برای آگاهی از مشخصات و امکانات گلکسی J2 Core در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات فنی گلکسی J2 Core سامسونگ

پیش‌تر می‌دانستیم که تراشه چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 و یک گیگابایت حافظه رم، وظیفه پردازش اطلاعات در گلکسی جی 2 کور را بر عهده خواهند داشت؛ اما به تازگی مشخص شده که این گوشی قادر به پشتیبانی از دو سیم کارت است و شیار دوم را می‌توان برای قرار دادن کارت حافظه یا سیم کارت دوم مورد استفاده قرار داد.

قاب پشتی گوشی قابل جداسازی است و برای تعبیه سیم کارت ها، باید باتری را از کاملا خارج کرد. وجود درگاه میکرو یو اس بی در گلکسی J2 Core هم با توجه به اینکه درباره یک گوشی هوشمند اقتصادی صحبت می‌کنیم، جای تعجب ندارد. البته با وجود برخورداری از سیستم عامل اندروید گو، برخی از اپلیکیشن های اختصاصی سامسونگ به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهند شد که می‌توان به Galaxy Apps و Smart Switch اشاره کرد.

هنوز سامسونگ زمان معرفی و قیمت فروش اولین گوشی مبتنی بر اندورید Go خود را فاش نکرده است؛ اما دور از ذهن نیست که کمپانی کره‌ای نمایشگاه IFA 2018 را که تا کمتر از دو هفته دیگر در برلین آغاز می‌شود، فرصت مناسبی برای رونمایی از این محصول بداند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ اگه میخواین بخرین سریj و A رو به هیچ وقت نخرید پشیمون میشید

  2. فعلا که میبینیم داره روز به روز موفق تر از قبل عمل میکنه و کلی پیشرفت داشته تو همه ی محصولاتش نه صرفا گوشی

  3. سامسونگ هم دیگ باید کم کم تولیدوشیاشو بده به شرکتای دیگ