عکس هواوی میت 20 پرو

نخستین عکس هواوی میت 20 پرو طراحی قاب پشتی را نشان می‌دهد

نخستین عکس هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) در دنیای واقعی، طراحی قاب پشتی پرچمدار آینده هواوی را به تصویر می‌کشد. ظاهرا کاربران باید خود را برای یک طراحی کاملا متفاوت آماده کنند.

روز گذشته، وب‌سایت XDA با انتشار چندین رندر از هواوی میت ۲۰ توجه همگان را به خود جلب کرد. این رندرها که برای اولین‌بار طراحی گوشی های آینده چینی‌ها را به تصویر می‌کشیدند، وجود نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه پشتی با آرایشی مربعی را تایید می‌کردند. حالا تنها یک روز از انتشار این تصاویر گذشته است که یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ویبو، عکس برادر بزرگتر این گوشی یعنی میت 20 پرو را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

عکس هواوی میت 20 پرو اسکنر اثر انگشت پشتی را تایید می‌کند

از آنجایی که میت 20 به سه سنسور دوربین در بخش پشتی مجهز شده، می‌توانیم مطمئن باشیم که میت 20 پرو هم با دوربین سه گانه همراه می‌شود؛ چیزی که به خوبی می‌توان آن را در این تصویر دید. هرچند، این احتمال وجود دارد که تصویر مربوط به خود Mate 20 باشد. قاب پشتی میزبان اسکنر اثر انگشت نیز هست؛ بخش مهمی که در تصاویر قبلی خبری از آن نبود. شاید این موضوع کمی عجیب باشد، اما نشان می‌دهد فعلا هواوی تمایلی به استفاده از سنسور اثر انگشت زیر صفحه ندارد.

گقته می‌شود پرچمداران آینده هواوی با برای نخستین بار در میان گوشی های اندرویدی، به تراشه 7 نانومتری -احتمالا کایرین 980- تجهیز خواهند شد. متاسفانه تصویر منتشرشده کیفیت پایینی دارد:

عکس هواوی میت 20 پرو