تصاویر ال جی وی 40 تینکیو

تصاویر ال جی وی 40 تینکیو از وجود نمایشگر ناچ و 5 دوربین خبر دارند!

تصاویر ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) طراحی پرچمدار آینده ال جی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. ظاهرا ال جی وی ۴۰ تینکیو با 5 سنسور دوربین عرضه می‌شود.

ال جی با زیر پا گذاشتن روند همیشگی خود در عرضه پرچمداران، امسال دو گوشی V30S ThinQ و V35 ThinQ را از محصولات سری V روانه بازار کرد. هرچند، هر دو این تلفن های هوشمند با اقتباس از V30 طراحی شده‌اند. حالا امسال سومین عضو از این خانواده که یک موبایل واقعا جدید محسوب می‌شود، به زودی با نام V40 ThinQ رونمایی خواهد شد؛ موبایلی که امروز شاهد افشای رندرهای آن هستیم.

تصاویر ال جی وی 40 تینکیو

شاید در نگاه اول تصور کنید که این گوشی فاقد ناچ بوده و با حاشیه بالایی ضخیم تولید شده است، اما با نگاهی نزدیک‌تر می‌توان گفت ناچ به صورت نرم افزاری «خاموش» شده است. حاشیه‌های کناری تقریبا نامشخص هستند، در حالی که ضخامت حاشیه پایینی نیز در مقایسه با استانداردهای امروزی بسیار کم است.

در تایید شایعات قبلی، ما باز هم می‌توانیم 5 سنسور دوربین را در جدیدترین تصاویر ال جی وی 40 تینکیو ببینیم. بعد از هواوی پی 20 پرو، پرچمدار بعدی ال جی احتمالا دومین یا سومین تلفن هوشمند با دوربین پشتی سه گانه خواهد بود چرا که گفته می‌شود هواوی میت 20 پرو هم از دوربین سه گانه بهره می‌برد.

تصاویر ال جی وی 40 تینکیو

متاسفانه اطلاعاتی از مشخصه‌های فنی دوربین در دست نیست، ولی ما حدس می‌زنیم ال جی باز هم لنزهای زاویه گسترده را در نظر بگیرد و البته امیدواریم سنسور سوم، دوربینی با لنز تله فوتو باشد. هرچند، هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات تایید نشده‌اند. کاربران باز هم باید خود را برای طراحی ساندویچی با قاب شیشه‌ای و اسکنر اثر انگشت پشتی آماده کنند، دکمه مخصوص “Google Assistant” که همراه با جی 7 تینکیو معرفی شد، در این گوشی نیز به کار گرفته شده است. همچنین مثل G7، کلید پاور در بخش راستی تعبیه شده و دیگر خبری از ادغام آن با اسکنر اثر انگشت نیست.

تصاویر ال جی وی 40 تینکیو وجود جک صدا را تایید می‌کنند

ال جی V40 تینکیو از جک 3.5 میلی‌متری صدا برخودار بوده و عجیب نیست اگر ال جی از چیپ صوتی quad-DAC در این گوشی استفاده کند چرا که از quad-DAC در محصولات اخیر این کمپانی استفاده شده بود. تراشه اسنپدراگون 845 قدرت‌بخش این اسمارت فون خواهد بود، در حالی که هنوز فناوری صفحه نمایش آن مشخص نشده است. برای یادآوری، G7 با پنل LCD و محصولات سری V با پنل P-OLED عرضه شده بودند.

مطابق با چیزی که در عکس می‌بینیم، احتمالا ال جی محصول جدید خود را در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) معرفی خواهد کرد. در پایان باید گفت تا به این لحظه هیچ‌کدام از این اطلاعات تایید نشده‌اند و احتمال تغییر آنها وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کی میاد پول بده بده الجی اخه

  2. ناچش خاموش شده ؟ ینی چی