گوشی هواوی آنر 8X

گوشی هواوی آنر 8X با تراشه اسنپدراگون 660 عرضه می‌شود

بنچمارک جدید گوشی هواوی آنر 8X برخی از مشخصات فنی این اسمارت فون را تایید می‌کند. ظاهرا Huawei Honor 8X با تراشه اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

آنر رسما تایید کرده است که در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور)، گوشی ۸ ایکس و نسخه بزرگتر آن یعنی ۸ ایکس مکس را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. مطابق با شایعات، ظاهرا نسخه بزرگتر این گوشی با صفحه نمایش 7.12 اینچی توسعه پیدا خواهد کرد تا رقیب شیائومی می مکس 3 باشد.

حال تصویری از بنچمارک مربوط به فبلت جدید آنر در حال پخش شدن در فضای مجازی است که تجهیز دستگاه به تراشه اسنپدراگون 660 را تایید می‌کند. در واقع، پیش از این ما نسبت به نوع تراشه -اسنپدراگون 636 یا 660- مشکوک بودیم؛ اما حالا این ابهام به لطف اطلاعات منتشر شده از طریق ویبو برطرف شده است.

مشخصات گوشی هواوی آنر 8X

از آنجایی که هفته گذشته دستگاهی با همین شماره مدل، ARE-AL00، در وب‌سایت آژانس چینی تنا نیز رویت شده بود، می‌توان گفت دستگاه پیش در واقع همان گوشی هواوی آنر 8X است. این اطلاعات همچنین از وجود 4 گیگابایت رم، صفحه نمایش 1080×2244 (احتمالا ناچ V شکل) و دوربین پشتی 16 + 2 مگاپیکسلی هم خبر دارند. ناچ میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و دستگاه هم از یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی قدرت خواهد گرفت. زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده است. به همین جهت، احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات کامل این گوشی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حدودا چندروز مونده تا معرفیش