محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی رونمایی شدند

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی رونمایی شدند. این لوازم خانگی پریمیوم و فوق‌العاده شیک، علاوه بر زیبایی، سهولت در استفاده و فناوری‌های پیشرفته را به ارمغان می‌آورند.

سری محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد. این لوازم­ خانگی که به صورت اختصاصی برای بازار اروپا طراحی شده‌اند، شامل سری محصولاتی بسیار مدرن و پیشرفته می‌­شوند که به صورت توکار در آشپزخانه قرار گرفته و می­‌توانند نیاز یک سبک­ زندگی اروپایی خاص و ایده‌آل را برآورده کنند. لوازم خانگی توکار هوشمند ال­ جی به صورت اختصاصی در غرفه­‌ای در قسمت Sommergarten در بیرون از نمایشگاه اصلی به نمایش درمی­‌آیند. این غرفه تعاملی و آموزنده که شبیه باغی معلق طراحی شده جزئیات طراحی و کارایی این محصولات را در بزرگترین نمایشگاه تجاری اروپا برای مشتریان محصولات الکترونیکی مصرفی به نمایش می­‌گذارد.

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی در اروپا

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی به خاطر فرصت­‌های جدید در بازار محصولات بسیار پیشرفته آشپزخانه در اروپا عرضه شده‌­اند. در توسعه این سری محصولات از طراحی و فناور­ی‌های پیشرفته این حوزه زیر نظر برترین متخصصان استفاده شده است. آشپزخانه­‌های جمع و جور در اروپا باعث شده تا تقاضا برای محصولات توکاری که باعث استفاده بهینه از فضای آشپزخانه می­‌شوند افزایش پیدا کند. با توجه به استراتژی ال­ جی برای بازار قدرتمند اروپا در زمینه لوازم خانگی پریمیوم، حفظ مزیت رقابتی در زمینه لوازم خانگی توکار پریمیوم برای ال­ جی بسیار مهم است. سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال­ جی به زودی در ایتالیا و دیگر بازارهای کلیدی اروپا نیز به نمایش درخواهند آمد.

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی ترکیبی از ساخت تخصصی، طراحی نوآورانه، عملکرد قدرتمند، بازده بالا و خدمات پریمیوم و ممتاز هستند. به همین خاطر است که ال­ جی برای عرضه محصولات خود در اروپا از متخصصان ایتالیایی طراحی آشپزخانه، آقای Valcucine و Arclinea برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد در بهترین شکل استفاده کرده است. کار کردن با Valcucine و Arclinea به ال ­جی این امکان را داد تا مفاهیم مینیمالیستی بودن، مخفی بودن و خودکار بودن را در یک قالب به خوبی جا دهد. این محصولات به گونه­‌ای طراحی شده‌­اند تا کاملا با فضای آشپزخانه­‌های فعلی منطبق شده تا بهترین محیط آشپزی را برای سلایق مختلف اروپایی مهیا کرده و به عنوان لوازم آشپزخانه سفارشی و یا استاندارد نیاز آنها را برطرف کند. سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال­ جی با طراحی‌های متنوعی شامل پنل پولیش شده بسیار زیبا، طراحی مینیمالیستی لاکچری، استیل ضد زنگ درخشان و مدل­‌هایی با طراحی استاندارد امروزی عرضه خواهند شد.

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی

با سری محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی یک آشپزی متفاوت را تجربه کنید. این سری محصولات شامل اجاق­، اجاق­ گاز رومیزی، یخچال، ماشین ظرفشویی و قهوه‌­ساز می‌شوند. خانه‌­دارها از قابلیت‌­های متنوع و پیشرفته اجاق ال­ جی شگفت زده خواهند شد. توانایی­‌هایی مثل پختن غذاهایی خوشمزه و سالم با فناوری بخار پیشرفته،  فناوری ProHeat برای پخت یکنواخت و متوازن غذا و البته قابلیت Speed Clean برای راحت و سریع تمیز کردن مواد غذایی پاشیده شده و کثیفی‌های داخل اجاق. همچنین ال­ جی از اجاق­ گاز دیواری با طراحی بی­ نظیر و در شیشه‌­ای زیبا و همچنین ظرفشویی مجهز به فناوری بخار بسیار داغ رونمایی خواهد کرد.

محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی

قابلیت اتصال وای­ فای باعث می‌­شود تا سری محصولات آشپزخانه Signature Kitchen Suite ال جی کاملا با پلتفرم‌­های هوش مصنوعی مثل دستیار گوگل و الکسای آمازون هماهنگ باشند. قابلیت اتصال هوشمند به کاربر این امکان را می­‌دهد تا کارهای بیشتری را از راه دور انجام دهد. کارهایی مثل: به دنبال دستور غذا گشتن با نرم افزارهایی مثل Innit ، SideChef و Drop ؛ فرستادن دستور پخت به اجاق گاز، گرم کردن اجاق گاز قبل از گذاشتن غذا در آن و البته تنظیم حالت درست پختن و نظارت بر تمام فعالیت­‌های لوازم آشپزخانه.

آقای Song Dae-hyun، رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال­ جی می­‌گوید:

ما بسیار خوشحالیم که توانسته­‌ایم سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال­ جی را به بازار اروپا  معرفی کنیم. ما مطمئنیم که ترکیب فناوری هوشمند ما و لوازم خانگی هوشمند و پیشرفته، می­‌تواند به خوبی با برندهای قدیمی اروپا رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. الان بهترین و مطرح ترین برند های وسایل اشپز خونه سامسونگ و کنوود. که البته نیازی هم به گفتن نیس چون اکثرا خودشون در جریانن

  2. الان دیگ با این گرونی میشه وسیله خونه خرید اونم از این برقی ها تازه