آیفون دو سیم کارته

احتمال عرضه آیفون دو سیم کارته در سال جاری قوت گرفت

به تازگی برخی منابع نزدیک به اپل از آن خبر داده‌اند که این کمپانی، با جدیت روی تولید آیفون دو سیم کارته کار می‌کند و دو مدل از آیفون های 2018 را با چنین قابلیتی عرضه خواهد کرد.

کمپانی اپل تا چند هفته آینده نسل جدیدی از گوشی های آیفون را معرفی می‌کند. بر اساس آخرین گزارش‌ها هر سه مدل 2018 آیفون از طراحی مشابهی با آیفون 10 (iPhone X) و امکاناتی چون فیس آی دی، ژست‌های حرکتی و ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی برخوردار خواهند بود. مهم‌تر آنکه چه بسا رویای عرضه‌ آیفون دو سیم کارته در سال جاری محقق شود.

مدل‌های 2018 آیفون

منابع مطلع از آن خبر می‌دهند که این سه مدل با کدنام D33 و D32 و همین‌طور N84 طراحی شده‌اند که به ترتیب معرف آیفون‌های 6.5 اینچی اولد، 5.8 اینچی اولد و 6.1 اینچی LCD هستند. سرهم بندی و تولید دو مدل اول که ظاهرا محصولات رده بالا و پرچمدار اپل در سال 2018 خواهند بود، بر عهده کمپانی هون های (Hon Hai Precision با نام تجاری فاکسکان) گذاشته شده است و مدل LCD با همکاری دو کمپانی هون های و هشو (Heshuo) به تولید می‌رسد.

نکته قابل ذکر در مورد مدل 6.5 اینچی این است که در بین تمامی گوشی‌های اپل، بزرگترین صفحه نمایش را خواهد داشت. در مورد مدل 5.8 اینچی اولد هم باید گفت که ورژن جدید آیفون 10 با دوربین ارتقا یافته و تجهیز به تراشه A12 است. مدل 6.1 اینچی نیز که به آیفون ارزان ملقب شده؛ شباهت ظاهری زیادی با آیفون 10 دارد اما به جای پنل OLED، دارای نمایشگر LCD است و با فریم آلومینیمی در رنگ‌های متنوعی ارائه خواهد شد.

امکان عرضه دو مدل گوشی آیفون دو سیم کارته 

پیش‌تر در برخی از گزارش‌ها به عرضه حداقل یک مدل آیفون دو سیم کارته در سال جاری اشاره شده بود؛ اما این منابع مطلع فاش کردند که اپل قصد دارد نه یک مدل، بلکه دو مدل از آیفون های 2018 (مدل‌های 6.5 اینچی و 5.8 اینچی) را با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار کند. اقدامی که شاید سبب حضور موفق‌تر اپل در بازار گوشی های هوشمند شود و آمار فروش کمپانی در 12 الی 18 ماه آینده را از رقم پیش‌بینی شده‌ی 350 میلیون دستگاه، عبور دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از ایفون بعیدههه از این کارا

  2. واقعا تغییر بهتری نمیتونست انجام بده؟ هیچ ایده ای ینی به ذهنشون نمیرسه

  3. عه تاحالا تک سیم کارته بود؟
    نمیدونستم .خب نداشتم