مپ های تاون هال 11 کلش آف کلنز

جدیدترین و بهترین مپ های تاون هال 11 کلش آف کلنز – به روز رسانی شده در 8 دی 99

اگر به دنبال بهترین مپ های تاون هال 11 کلش آف کلنز در انواع فارمینگ، تروفی، هیبرید و وار هستید با مپ های تاون هال 11 جدید همراه ما باشید.

شاید غیر قابل باور باشد اما کلش آف کلنز (Clash of Clans) با وجود اینکه سال‌های زیادی از انتشارش می‌گذرد اما هنوز هم یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیای موبایل به شمار می‌رود. سوپرسل، استودیوی سازنده این بازی با آپدیت‌های مداوم و متنوعش امکانات و سطح‌های جدیدی به کلش آف کلنز اضافه کرده و از رکود و تکراری شدن آن جلوگیری می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید تاون هال 11 برای مدتی بالاترین سطح تاون هال شناخته می‌شد اما در حال حاضر هنوز فاصله زیادی تا بالاترین سطح باقی مانده است. اگر قصد دارید به بالاترین سطح حال حاضر بازی برسید با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین مپ های تاون هال 11 کلش آف کلنز شما را در این کار یاری کنیم.

کمتر پیش می‌آید دفاع در مقابل حریف با موفقیت همراه شود، اما هرجا جلوی ضرر را بگیریم منفعت است و می‌توان با انتخاب مپ درست، هدر رفتن منابع را کاهش دهیم. برخی از بازیکنان نیز اهمیت چندانی برای منابع قائل نیستند و تعداد تروفی برایشان مهم‌تر است. با این وجود فارغ از هدفی که برای دهکده دارید، می‌توانید با ما همراه باشید چرا که مپ های مختلف تاون هال 11 را در دسته‌های وار، فارمینگ، تروفی و هیبریدی قرار داده‌ایم.

بهترین مپ های تاون هال 11 کلش آف کلنز : وار

نه تنها ستاره بلکه حتی درصد خرابی دهکده در وار می‌تواند به عاملی تعیین کننده در وار تبدیل شود. به عنوان دهکده‌ای با تاون هال 11، احتمالا جزو اعضای ارشد کلن هستید و تخریب هرچه بیشتر دهکده‌تان اثر تخریبی روی روحیه هم کلنی‌ها و روحیه‌دهی به دشمن دارد. بنابراین در انتخاب مپ وار دقت کافی به خرج دهید تا از عوارض مختلف خرابی دهکده جلوگیری کنید.

بهترین مپ های تاون هال 11 کلش آف کلنز : فارمینگ

اگر چندان اهل رقابت و تروفی جمع کردن نیستید و هدف اصلی‌تان توسعه هرچه بیشتر و سریع‌تر دهکده است، مپ فارمینگ می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. در این نوع مپ روی حفظ منابع تاکید شده تا در حملات حریف میزان کمی از طلا و اکسیرتان کاسته شود. با این وجود تعداد تروفی‌هایتان افت می‌کند و بیشتر حملات وارد شده به دهکده‌تان با شکست همراه خواهند بود.

بهترین مپ‌های تاون هال 11 کلش آف کلنز : تروفی

جمع‌آوری تروفی و حضور در لیگ‌های حرفه‌ای‌تر برای برخی از بازیکنان تبدیل به عادت شده و اگر شما نیز در زمره همین بازیکنان قرار می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم بر اساس مپ‌های تروفی ساختمان‌هایتان را بچینید. در نظر داشته باشید منابع دهکده در مپ تروفی در خطر هستند و محافظت چندانی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد. بنابراین باید زمان بیشتری برای جبران و افزایش منابعتان صرف کنید.

بهترین مپ‌های تاون هال 11 کلش آف کلنز : هیبرید

در مپ‌های هیبرید منابع و تروفی‌ها از اهمیت یکسانی برخوردارند و یکی از بهترین مپ‌ها برای پیشرفت و توسعه دهکده محسوب می‌شود. برد در برخی از حملات وارد شده و غارت شدن منابع کم از جمله مزایای مپ‌های هیبریدی هستند.

شما می‌توانید با جست و جو در گجت نیوز مپ‌های تاون هال و بیلدر هال‌های دیگر را پیدا کنید تا برای چینش ساختمان‌های دهکده دوم‌تان هم ایده بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. از کجا مپو بارگیری کنم

  2. چقدر نسبت به گذشته تغییرات گسترده‌ای در بازی اعمال شده

  3. طرح و نقشه های جالب و خوبی داره که خودم به شخصه بسته شدند که یکیشون رو اجرا کنم

  4. سلام من مپ نقشه ایران با تن هال ۱۱ میخوام ممنونم اگه رحمتش بکشین

  5. بسیار سپاس گذارم این خیلی به من کمک کرد ممنون

  6. اسکلته خیلی باحاله باید اینو درست کنم

  7. اینو دیروزم گذاشتید

  8. تان هال 12 لطفا ممنونم

  9. تون10 هم بزارید خیلی منتظرشم دیروزم گفتم

  10. اقا بسیار سپاس گذار حتما استفاده میکنم ممنون که گرفتین گذاشتین