تلویزیون های 2018 ال جی

توسعه دستیار گوگل در تلویزیون های 2018 ال جی مجهز به هوش مصنوعی

تلویزیون های 2018 ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ، دستیار صوتی گوگل را به کشورهای بیشتری می‌آورند و زبان‌های بیشتر و اتصال هوشمند به لوازم خانگی در اختیار مشتریان این تلویزیون های ال جی قرار می‌گیرد.

در سه ماهه چهارم امسال افراد بیشتری می­‌توانند از دستیار صوتی گوگل در تلویزیون های 2018 ال جی که مجهز به پلتفرم هوش مصنوعی AI ThinQ هستند استفاده کنند. این قابلیت در هفت بازار دیگر از جمله استرالیا، کانادا، فرانسه، کره جنوبی، اسپانیا و انگلستان عرضه شده و تا پنج زبان مختلف را پشتیبانی خواهد کرد. این گسترش بخشی از راهبرد جهانی ال جی برای افزایش محصولات تشخیص صدا از طریق پلتفرم ThinQ ال جی و دستیار گوگل است. ال جی دستیار گوگل را اولین بار در تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرده و در سه ماهه دوم این سرویس را در آمریکا عرضه نمود.

تلویزیون های 2018 ال جی

در بازارهای جدید، دستیار گوگل در تمامی تلویزیون های webOS ال جی مجهز به هوش مصنوعی در دسترس خواهد بود و امکانات متنوع و گسترده‌ای را در بسیاری از زبان‌ها ارائه خواهد داد. با کمک این دستیار، کاربران می‌توانند وظایف روزانه خود را مدیریت کنند، به دنبال پاسخ بگردند یا لوازم خانگی هوشمندی که با این دستیار سازگاری دارند را کنترل کنند. فقط کافی است کلید میکروفون را فشار داده و نگه دارند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بپرسند؛ مثل پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، ساعت کار رستوران‌های نزدیک، جدیدترین نتایج مسابقات ورزشی و غیره. علاوه بر این، آنها می‌توانند نور منزل را بدون اختلال در تجربه مشاهده کم کنند. دستیار گوگل با کمک سرویس Google Photos لحظات دوست‌داشتنی کاربران خود را در تلویزیون ال جی به نمایش می‌گذارد.

اتصال تلویزیون های 2018 ال جی به سایر لوازم خانگی

تلویزیون های 2018 ال جی مجهز به هوش مصنوعی با کمک دستیار گوگل تبدیل به سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند خواهند شد و به تعداد زیادی از دستگاه‌های دیگر مانند جاروبرقی روباتیک، وسایل گرمایشی، تهویه هوا و چراغ‌های هوشمند در منزل دسترسی خواهند داشت. دستیار گوگل با بیش از پنج هزار دستگاه هوشمند از صدها برند پرطرفدار سازگاری داشته و کنترل اسپیکرها و دیگر لوازم خانگی هوشمند را از طریق وای فای یا بلوتوث راحت‌تر می‌کند. مشتریان بازارهای انگلیسی‌زبان مانند آمریکا، انگلیس، استرالیا و کانادا می‌توانند دستگاه‌های Google Home خود را به تلویزیون هوش مصنوعی ال جی متصل و فرمان‌های صوتی خود را مستقیما از اسپیکرهای هوشمند ارسال کنند. این قابلیت برای مشتریان فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و کره جنوبی تا پایان سال 2018 عرضه خواهد شد. سازگاری با دستگاه‌های مجهز به سرویس آمازون الکسا که در حال حاضر در انگلستان و آمریکا عرضه شده در کشورهای استرالیا و کانادا نیز توسعه خواهد یافت.

تلویزیون های 2018 ال جی

علاوه بر دستیار گوگل، تلویزیون های 2018 ال جی مجهز به هوش مصنوعی به فناوری انحصاری یادگیری عمیق ال جی هم مجهز خواهند شد و کاربران می‌توانند با استفاده از ادبیات روزمره و به سرعت و سادگی تنها با فرمان صوتی این تلویزیون‌ها را به دستگاه‌های جانبی متصل کنند و یا اطلاعات یا محتوای خاصی را جست‌وجو نمایند. تغییر کانال تلویزیون، کم یا زیاد کردن صدا، خاموش کردن تلویزیون بعد از پایان برنامه تلویزیونی، یادآوری زمان پخش برنامه تلویزیونی دلخواه یا یافتن بهترین محتوا برای تماشا کردن، چه از طریق آنتن و چه از طریق سرویس‌های آنلاین پخش محتوا، تنها چند مورد از روش‌هایی هستند که ThinQ به کاربران کمک می‌کند از تماشای تلویزیون لذت ببرند.

تلویزیون های 2018 ال جی

آقای Brian Kwon، رئیس بخش صوتی تصویری ال جی می­‌گوید:

چشم‌انداز ال جی این است که بر اساس فسلفه خود مبنی بر «پلتفرم آزاد، همکاری آزاد و اتصال آزاد» به عنوان یکی از اصلی‌­ترین برندها در تمامی حوزه‌های هوش مصنوعی شناخته شود. تلویزیون های پریمیوم و ممتاز ال جی علاوه بر کیفیت تصویری بی‌رقیب، به دستیار گوگل نیز مجهزند و اکنون کاربران بیشتری می‌توانند از سطح جدیدی از هوشمندی در خانه بهره ببرند. این برنامه هم راستا با اهداف ال جی برای بهبود زندگی روزانه مشتریان خود از طریق فناوری مبتنی بر افکار آینده‌محور و رو به جلو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الجی تازگی داره خوب عمل میکنه

  2. الان تا گوشی و تبلت هست دیگ کی میره سمت تلویزیون تازه چه برسه بخایم کارا روزمره هم باهاش چک کنیم