خرید گلکسی نوت 9

6 دلیل برای خرید گلکسی نوت 9 به جای گلکسی اس 9 سامسونگ

در این مقاله به بررسی 6 دلیل برای خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) به جای دو پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال خرید یک گوشی بالارده اندرویدی هستید که در سال 2018 به تولید رسیده باشد، سامسونگ چند گزینه‌ی عالی برای شما دارد. گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 تازه معرفی شده، پرچمداران جدید سامسونگ برای امسال هستند. شما با خرید هر کدام از این گزینه‌ها اشتباه نخواهید کرد، اما تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد که می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. به همین بهانه در این مقاله قصد داریم به بررسی 6 دلیلی بپردازیم که خرید گلکسی نوت 9 را بهتر از دو عضو خانواده اس 9 جلوه می‌کند.

6 دلیل برای خرید گلکسی نوت 9

1 – نوت 9 به نمایشگری بزرگ‌تر از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مجهز است

خرید گلکسی نوت 9

نمایشگر یک گوشی هوشمند مسلما مهم‌ترین قابلیت آن است، چرا که رابط کاربری اصلی برای تماشا و لمس محتوا خواهد بود. پس داشتن یک نمایشگر بزرگ‌تر سودمندتر خواهد بود. ویدیوها و اپلیکیشن‌ها بزرگ‌تر و بهتر به نظر می‌رسند و فضای مورد نیاز برای تایپ و کار همراه با موارد دیگر بهتر خواهد بود.

گلکسی نوت 9 به یک نمایشگر 6.4 اینچی Quad-HD از نوع سوپر آمولد مجهز است، در حالی که اس 9 و اس 9 پلاس به ترتیب به نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی تجهیز هستند.

2 – نوت 9 از باتری بزرگ‌تری نسبت به اس 9 و اس 9 پلاس برخوردار است

خرید گلکسی نوت 9

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید گلکسی نوت 9 می‌تواند ظرفیت باتری آن باشد. این گوشی به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که نسبت به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با باتری‌های 3000 و 3500 میلی‌آمپر ساعتی از حجم بیشتری برخوردار است.

در حالی که گوشی های سری گلکسی اس 9 از عمر باتری عالی (17 الی 20 ساعت پخش ویدیو و 35 ساعت مکالمه با هر بار شارژ) برخوردارند، گلکسی نوت 9 باید با هر بار شارژ عمر باتری بیشتری را نیز ارائه کند.

3 – ظرفیت داخلی نوت 9 بیشتر از اس 9 و اس 9 پلاس است

خرید گلکسی نوت 9

اگر نگران ظرفیت داخلی گوشی خود هستید، نوت 9 می‌تواند راه را بیشتر برای شما باز کند. گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هر دو از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برند که به لطف یک کارت حافظه میکرو اس دی قادر به ارتقا آن تا 400 گیگابایت خواهید بود.

در آن سمت گلکسی نوت 9 از حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایتی بهره می‌برد که می‌توانید با یک کارت میکرو اس دی آن را تا 500 گیگابایت دیگر نیز افزایش ببخشید. این به معنای فضای ذخیره سازی بیشتر از 1 ترابایت است.

4 – گلکسی نوت 9 از رم بیشتری نسبت به اس 9 و اس 9 پلاس برخوردار است

خرید گلکسی نوت 9

گلکسی اس 9 به یک رم 4 یا 6 گیگابایتی یا حافظه دسترسی اتفاقی مجهز است که می‌تواند در مالتی تسکینگ کمک حال شما باشد. هرچه ظرفیت رم گوشی ها بیشتر باشد،‌ اجرای چند اپلیکیشن در کنار یکدیگر بیشتر خواهد شد، پس شما می‌توانید بدون مشکل بین برنامه‌های مختلف جابجا شوید.

در آن سمت نوت 9 به یک رم 6 یا 8 گیگابایتی مجهز خواهد بود که حتی ظرفیت داخلی 512 گیگابایتی را نیز به همراه دارد. رم بیشتر اگر کارهای مختلفی را با گوشی‌تان انجام می‌دهید، کمک شایانی به شما خواهد کرد. علاوه بر این در حوزه گیمینگ نیز این ظرفیت رم بیشتر می‌تواند از نوت 9 یک گوشی عالی برای اجرای بازی سنگینی همچون “Fortnite” بسازد.

5 – نوت 9 به قلم هوشمند سودمند S Pen مجهز است، در حالی که اس 9 از آن پشتیبانی نمی‌کند

خرید گلکسی نوت 9

قلم S Pen یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تفاوت‌های خانواده گلکسی اس و گلکسی نوت است که امسال حتی آن بهتر نیز شده است. قلم اس پن امسال ضد آب شده است (تا عمق 5 متری و به مدت 30 دقیقه) و شما می‌توانید در عرض 40 ثانیه آن را برای استفاده 30 دقیقه‌ای شارژ‌ کنید. از آن مهم‌تر، این قلم اینک از چندین قابلیت سودمند دیگر نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به استفاده به عنوان یک ریموت برای گرفتن عکس یا کنترل پخش آهنگ و ویدیو اشاره کرد. آن همچنین برای نقاشی بر روی عکس‌ها یا ویدیوهای شما، ساخت گیف از ویدیوهای شما یا یادداشت پیام‌ها به صورت دستی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شما همچنین می‌توانید از قلم اس پن برای یادداشت برداری توسط اپلیکیشن Samsung Notes نیز استفاده کنید که از قلم‌ها، سرقلم‌ها و رنگ‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این اس پن از قابلیتی به نام “Screen Off Memo” بهره می‌برد که به لطف آن می‌توانید بدون نیاز به قفل گشایی گوشی و روشن شدن نمایشگر بر روی صفحه آن یادداشتی بگذارید.

اس پن گزینه‌ی خوبی برای جابجایی بین اپلیکیشن‌ها، زوم کردن بر روی تصاویر یا نقشه و همچنین ترجمه کلمات یا تبدیل ارزها است. از آنجایی که گوشی های خانواده گلکسی اس 9 از این قلم هوشمند جذاب پشتیبانی نمی‌کنند، پس تمامی قابلیت‌های مذکور بالا مختص خانواده گلکسی نوت خواهد بود.

6 – گلکسی نوت 9 از یک نسخه جدیدتر اندروید نسبت به گلکسی اس 9 بهره می‌برد

خرید گلکسی نوت 9

این تفاوت بزرگی نیست، اما اگر شما می‌خواهید طعم آخرین نسخه‌ی اندروید را بچشید، لازم به ذکر است که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به صورت پیشفرض از اندروید 8 اوریو برخوردارند، در حالی که نوت 9 به اندروید 8.1 اوریو مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام در مورد اینکه نوشتید ۶ دلیل برا خریدن نوت ۹ از این ۶ دلیل ۲ دلیل برای من قابل قبول است آن هم s pen و باتری است و گرنه در آن ۴ مورد ، صفحه نمایش s9 plus خوش دست تر از نوت۹ است در مورد انردوید که طبق سال پیش اندروید ۸ زود تر برای s8 و s8 plus اومد،حافظه ی داخلی هم که s9 و s9 plus هردو در سه مدل ۶۴،۱۲۸ ،۲۵۶ اومدند ولی شما ۶۴ نوشتید در مورد رم هم معمولاً اون نسخه ی ۵۱۲ گیگابایتی اصلا در ایران نمیاد یا خیلی محدود میاد.

  2. یک دلیل برای نخریدن گلکسی نوت 9 :
    قیمت فضایی