میکروفون بلو Yeti Nano

میکروفون بلو Yeti Nano تنها 99 دلار قیمت دارد

میکروفون بلو Yeti Nano با قیمتی مناسب در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. این میکروفون جدید با امکانات متنوع می‌تواند یکی از بهترین محصولات برای گزارشگران باشد.

Blue نام شرکتی‌ست که احتمالا علاقه‌مندان به محصولات صوتی همچون میکروفون‌ها، آن را می‌شناسند. ماه گذشته، لاجیتک از احتمال تصاحب این شرکت خبر داد، ولی هنوز این اتفاق نهایی نشده و ما شاهد معرفی رسمی میکروفون جدید این کمپانی هستیم. البته اینجا خبری از یک محصول کاملا جدید نیست و Yeti Nano (میکروفون سمت راستی در تصویر ضمیمه‌شده) در واقع نسخه کوچکتر میکروفون Yeti است؛ محصولی که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی میان پادکسترها دارد.

مطابق با گزارش وب‌سایت ورج، نسخه اصلی این میکروفون که پیش‌تر معرفی و عرضه شده، اندازه بزرگی داشته و از کانکتور میکرو USB نیز استفاده می‌کرده است؛ ویژگی‌هایی که اگر بخواهیم صادق باشیم، این روزها چندان در میان کاربران محبوب نیستند. با معرفی میکروفون بلو Yeti Nano ، سازندگان موفق شده‌اند ضمن کوچکتر کردن ابعاد این گجت، قیمت آن را نیز به 99 دلار کاهش دهند.

کمپانی Blue ادعا می‌کند که میکروفون جدید آنها با پشتیبانی از صدایی با کیفیت 24 بیت و نرخ 48 کیلوهرتز، همان کیفیتی را دارد که کاربران سراغ دارند. هرچند، از آنجایی که اندازه میکروفون کاهش پیدا کرده است، تفاوت‌هایی با نسخه اصلی وجود خواهد داشت که از جمله آنها می‌توان به وجود دو کپسول کندانسور در Yeti Nano (در مقایسه با سه کپسول در Yeti) اشاره کرد. علاوه بر این، میکروفون جدید بلو با حالت‌های تک‌جهته و همه‌جانبه ارائه می‌شود، در حالی که نسخه اصلی شامل چهار حالت مختلف برای ضبط صدا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برای ما یک میللون تومنه