پریدیتور ایکس

ایسر دسکتاپ گیمینگ پریدیتور ایکس را به نمایشگاه IFA 2018 آورد

ایسر سیستم کامیپوتری دسکتاپ گیمینگ پریدیتور ایکس (Predator X)، که قرار است زمستان امسال عرضه شود، را به نمایشگاه IFA 2018 آورد. این سیستم کامپیوتری گیمینگ ایسر از اینتل زئون قدرت گرفته و شکل ظاهری بسیار جذابی دارد.

ایسر پیش از عرضه سیستم کامپیوتری دسکتاپ گیمینگ پریدیتور ایکس به بازار در زمستان سال جاری، آن را به نمایشگاه IFA 2018 آورد تا کاربران بعد از دریافت اطلاعاتی تازه پیرامونش، بیشتر تشنه خرید آن شوند. کیس کامپیوتر پریدیتور ایکس کاملا مخصوص گیمرها طراحی شده و همانند یک موجود فضایی به نظر می‌رسد! بر روی آن چراغ‌های ال ای دی متفاوتی وجود داشته و لوگوی مخصوص نشان تجاری پریدیتور شرکت ایسر بر روی بدنه چشم‌نوازی می‌کند.

ظرفیت بالای پریدیتور ایکس

سیستم دسکتاپ پریدیتور ایکس در بخش سخت افزاری بیشتر از ویژگی‌های ظاهری جذابیت دارد، چرا که به دو پردازنده اینتل زئون مجهز شده و درونش دوازده درگاه رم ECC DIMM در نظر گرفته شده است! به صورت تئوری، این یک ظرفیت فوق‌العاده برای اجرای همه نوع بازی‌های کامپیوتری با بالاترین کیفیت ممکن محسوب می‌شود، اما برای قضاوت نهایی، باید تا زمان عرضه سیستم و تست آن به صورت عملی منتظر بمانیم.

پریدیتور ایکس

با توجه به ظرفیت بالای پریدیتور ایکس می‌توان گفت این محصول مخصوص کاربرانی است که نیازمند انجام رندرهای سنگین و پیچیده بوده و یا در زمینه توسعه بازی‌های گرافیکی فعالیت می‌کنند. اگرچه این سیستم دسکتاپ ایسر به ظاهر مخصوص گیمرها طراحی شده، اما هر کاربری که نیازمند بالاترین حد قدرت پردازشی و انجام مالتی تسکینگ است می‌تواند طرفدار آن باشد. همانند بسیاری از محصولات معرفی شده ایسر در نمایشگاه IFA 2018، درباره قیمت این سیستم کامپیوتری نیز اطلاعاتی در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*