کاسیو WSD-F30

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 با ابعاد کوچک و عمر باتری بالا معرفی شد

کاسیو WSD-F30 نام محصول جدید این شرکت است. این ساعت هوشمند به سیستم عامل WearOS مجهز شده و یکی از مهمترین ویژگی‌های آن داشتن دوام باتری بالا است. در ادامه بیشتر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های ساعت هوشمند کاسیو دبلیو اس دی اف 30 (Casio WSD-F30) آشنا خواهیم شد.

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 در جریان نمایشگاه IFA 2018 به عنوان محصولی جدید از سری Pro Trek Smart Outdoor Watch این شرکت معرفی شد. این ساعت منحصربه‌فردی است، چرا که با وجود افزایش دوام باتری آن، به لطف باز طراحی محصول، ابعاد بسیار کوچکتری در مقایسه با دیگر محصولات سری یاد شده دارد.

کاسیو، که نامی قدیمی و شناخته شده در دنیای ساعت‌های مچی است، نخستین مرتبه با معرفی Smart Outdoor Watch WSD-F10 به دنیای ساعت‌های هوشمند وارد شد. یک سال بعد، ساعت WSD-F20 معرفی شد که مهمترین ویژگی‌ آن، مجهز شدن به جی پی اس و امکان استفاده از نقشه به صورت آفلاین به شمار می‌رفت. کاسیو از همان ابتدا از اندروید ویر استفاده کرد، سیستم عاملی که امروز با نام ویر او اس شناخته می‌شود.

کاسیو WSD-F30

ساعت کاسیو WSD-F30 ویژگی‌های یاد شده در بالا را در قالبی کوچکتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن در مقایسه با مدل WSD-F20 کاهش یافته و پهنای ساعت 3.9 میلی‌متر کمتر شده است! سازنده لایه نمایشگر سیاه و سفید ساعت را بهبود بخشیده است. ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 می‌تواند علاوه بر نمایش داده ساعت، دیتاهای سنسورهای مختلف درون آن همچون فشار جو، ارتفاع و دیگر موارد را همانند دیگر ساعت‌های Pro Trek Outdoor نشان بدهد.

عمر باتری بالای کاسیو WSD-F30

یکی از اصلی‌ترین نقاط تمرکز سازنده، بر روی دوام باتری کاسیو WSD-F30 بوده است، به طوری که با دست‌کاری الگوریتم‌های سیستم عامل ویر او اس، در زمان استفاده از حالت Extend Mode، دوام باتری را از یک و نیم روز به سه روز افزایش داده است.

کاسیو WSD-F30

در این حالت دسترسی به نقشه‌های آفلاین و سنسورها محدود خواهد شد. اگر کاربرد ساعت کاسیو WSD-F30 را تنها به دریافت دیتای سنسور و نمایش ساعت به صورت عادی کنید، دوام باتری آن تا یک ماه افزایش پیدا خواهد کرد! در مدل جدید شاهد ترکیب ویژگی‌های ساعت‌های Pro Trek کاسیو با ویژگی‌های پیش‌فرض ویر او اس هستیم.

با وجود کوچک شدن ابعاد ساعت، میزان مقاومت آن با محصولات قبلی تفاوتی ندارد، به طوری که در برابر ضربه، شوک و سقوط‌ از ارتفاع مقاومت قابل توجهی از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل می‌توانید در زمان ماجراجویی آن را همراه خود به هر جایی ببرید. ساعت کاسیو WSD-F30 در سه رنگ نارنجی، آبی و مشکی عرضه شده و هنوز قیمت آن مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*