آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 در مرحله تست کارخانه قرار دارد

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس با توجه به ظهور برادر بزرگتر در گیک‌بنچ همراه با سیستم عامل اندروید جدید، در مرحله تست کارخانه قرار دارد. به این ترتیب تا انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس کمتر از دو ماه فاصله داریم.

اگرچه برخی شرکت‌های گوشی‌ساز رقیب سامسونگ، تا امروز زمان‌بندی انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای پرچمدارانشان را اعلام کرد‌ه‌اند، اما سامسونگ هنوز از زمان انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 صحبتی به میان نیاورده است. اما طبق اخبار جدید، به تازگی تست این به‌روزرسانی سیستم عامل آغاز شده است.

همانطور که انتظار داشتیم، سامسونگ از زمان معرفی سیستم عامل جدید پلتفرم اندروید حدود سه ماه قبل، توسعه آن برای پرچمداران سال جاری خود را آغاز کرد و این فرآیند اکنون به مرحله تست رسیده است. با توجه به روال همیشگی شرکت، انتظار داریم گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 به عنوان پرچمداران سال 2018 سری S اولین گوشی های سامسونگ دریافت‌کننده آپدیت اندروید 9 پای باشند.

خبر قرارگیری فرآیند توسعه آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی S9 در مرحله تست کارخانه، بعد از رویت شدن گلکسی اس 9 پلاس با شماره مدل SM-G965F و مجهز به اندروید جدید در گیک‌بنچ، منتشر شد. گفتنی است سال گذشته نیز برای اولین مرتبه، خبر آغاز تست اندروید 8 برای گلکسی اس 8 در ماه سپتامبر به گوش رسید.

همانند قبل، گوشی ظاهر شده در گیک‌بنچ دارای “Invalid Android Samsung ss Edition” است که نام‌گذاری غیر طبیعی رابط‌های کاربری جدید سامسونگ بر اساس سیستم عامل اندروید جدید را نشان می‌دهد. البته احتمال دارد این لیست توسط دست‌کاری‌های یک کاربر بر روی یک گوشی هوشمند دیگر به دست آمده باشد، اما با در نظر گرفتن زمان‌بندی انتشار آپدیت سیستم عامل برای پرچمداران سال‌های گذشته سامسونگ، آپدیت اندروید 9 گلکسی S9 هم‌اکنون باید در مرحله تست قرار داشته باشد.

گیک بنچ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*