کارت های حافظه جدید سونی

کارت های حافظه جدید سونی با مقاومتی بسیار بالا معرفی شدند

کارت های حافظه جدید سونی با مقاومتی بسیار بالا معرفی شدند. ظاهرا کارت های SD جدید شرکت سونی برای تحمل شرایط محیطی سخت و مقاومت در برابر ضربه‌های احتمالی طراحی شده‌اند.

عکاسان، تصاویر را در شرایط محیطی متنوعی ثبت می‌کنند. برخی این کار را در استودیو انجام می‌دهند، در حالی که سایرین با حضور در موقعیت مورد نظر مشغول عکاسی شده و بعضا چیزهایی مثل جنگ، موقعیت‌های سخت یا وضعیت آب و هوایی شدید را تحمل می‌کنند. قطعا دوربینی که مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارد، بسیار مهم است؛ اما در این میان نباید از نقش کارت حافظه نیز چشم پوشید.

اگر از دسته دوم از عکاسانی هستید که بالاتر اشاره کردیم، باید گفت سونی محصولی جدید برای شما دارد. سونی اخیرا سری SF-G TOUGH از کارت های UHS-II SD را معرفی کرده است. همان‌طور که از نام در نظر گرفته شده پیداست، این‌ها کارت های SD هستند که با هدف مقاوم بودن در برابر شرایط سخت در سفر طراحی شده‌اند.

به گفته سونی، مقاومت این کارت های جدید در برابر خم‌شدگی تا 180N و در برابر سقوط تا 5 متر است و به لطف استاندارد IPX8 نیز در برابر آب مقاوم خواهند بود. به این موارد باید ضد استاتیک بودن، مقاومت در برابر گرد و غبار (به لطف استاندارد IP6X)، آهن‌ربا و دما را هم اضافه کنیم تا کارت های حافظه جدید سونی از هر نظر مقاوم باشند. در واقع، ما با محصولاتی ایمن‌تر و مقاوم‌تر از کارت های میکرو اس دی معمول رو به رو هستیم.

در رابطه با مشخصات، ظاهرا کارت های حافظه جدید سونی با کلاس سرعت ویدیو V90، سرعت خواندن و نوشتن 300 و 299 مگابایت بر ثانیه را ارائه خواهند کرد. به علاوه، مدیران SD Scan Utility و File Rescue Software را هم در صورت بروز هرگونه مشکل در نظر گرفته‌اند. این کارت های حافظه از اکتبر (مهر) در سه نسخه مختلف 32، 64 و 128 گیگابایتی به فروش خواهند رسید.