ایسوس زنبوک پرو 14

لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو 14 رسما رونمایی شد

لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو 14 (Asus ZenBook Pro 14) با قدرت بالا و یک قابلیت بسیار ویژه و منحصر به فرد در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شد.

لپ تاپ‌ ها در مدل‌های مختلفی با مشخصات داخلی خاص تولید و عرضه می‌شوند؛ از مدل‌های ارزان و مخصوص دانش‌آموزان گرفته تا مدل‌های حرفه‌ای که برای کاربران خاص طراحی و تولید می‌شوند. اگر شما از دسته دوم هستید و به یک لپ تاپ با قدرت بالا نیاز دارید، باید بگوییم که ایسوس زنبوک پرو 14 می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

شرکت Asus در نمایشگاه IFA 2018 امسال از جدیدترین لپ تاپ زنبوک پرو خود با نام ایسوس زنبوک پرو 14 پرده‌برداری کرد. این لپ تاپ حاوی جدیدترین تکنولوژی شرکت ایسوس با قدرت بسیار بالا است که شامل یک قابلیت ویژه با نام ScreenPad است. در این لپ تاپ به جای پد معمولی موس، یک صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی قرار گرفته است که کاربر به کمک آن می‌تواند با رایانه تعامل بهتری داشته باشد و همچنین از آن جهت استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف بهره گیرد.

ایسوس زنبوک پرو 14

اگر این ایده برایتان آشنا است، شاید لازم باشد محصولی با نام نینتندو 3DS را به خاطرتان بیاوریم و یا اگر دنبال مثالی جدیدتر هستید، باید بگوییم که در رویداد CES 2018، شرکت Razer از پروژه لیندا رونمایی کرد که در آن از گوشی های Razer به عنوان یک صفحه نمایش ثانوی برای لپ تاپ ها استفاده می‌کرد. این ایده بسیار جذاب و جدید است اما فراگیر شدن آن در بین سایر شرکت‌ها و محصولات جدید هنوز مشخص نیست.

مشخصات ایسوس زنبوک پرو 14

از جمله مشخصات داخلی ایسوس زنبوک پرو 14 می‌توان به پردازنده اینتل آی 5 (i5-8265U) اشاره کرد که امکان کانفیگ شدن و استفاده از آن به عنوان پردازنده آی 7 (i7-8565U) نیز وجود دارد. صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی SSD و پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس GTX 1050 با 4 گیگابایت حافظه VRAM از جمله دیگر مشخصات این لپ تاپ جدید به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*