ایسوس زن بوک فلیپ 13

لپ تاپ‌های ایسوس زن بوک فلیپ 13 و 15 اینچی معرفی شدند

در خلال نمایشگاه IFA 2018 از ایسوس زن بوک فلیپ 13 و 15 اینچی رونمایی شد. لپ تاپ های جدید ایسوس قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارند و می‌توانند عملکردی همانند یک تبلت ویندوزی داشته باشند.

این روزها بیشتر کمپانی‌های تولیدکننده لپ تاپ به سوی تولید محصولات تبدیل شونده روی آورده‌اند تا علاوه بر راحتی کاربر هنگام استفاده از دیوایس، کارایی لپ تاپ نیز به حداکثر خود برسد. ایسوس نیز از قافله عقب نمانده و زن بوک فلیپ 13 و 15 اینچی را در برلین معرفی کرده است.

همان‌طور که از نام زن بوک‌ها برمی‌آید، نمایشگر لمسی ایسوس زن بوک فلیپ 13 اینچی در ابعاد 13.3 اینچ و نسخه 15 اینچی نیز دقیقا 15.6 اینچ ساخته شده که هردو از رزولوشن Full HD پشتیبانی می‌کنند. همچنین امکان سفارش زن بوک فلیپ 15 اینچی با نمایشگر 4K نیز وجود دارد که البته به افزایش مبلغ پرداختی شما می‌انجامد.

ایسوس زن بوک فلیپ 13

مشخصات فنی ایسوس زن بوک فلیپ 13 و 15 اینچی

در بخش سخت افزاری، هر دو لپ تاپ ایسوس زن بوک فلیپ 13 و 15 اینچی از مشخصات فنی مشابه و پردازنده اینتل Core i5 و Core i7 بهره برده و از رم 16 گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین درگاه PCIe SSD نیز برای هر دو محصول جدید ایسوس در نظر گرفته شده تا امکان استفاده از حافظه‌های سریع SSD در کنار هارد دیسک وجود داشته باشد. سیستم صوتی زن بوک‌های جدید ایسوس موسوم به SonicMaster نیز موفق به کسب گواهینامه از کمپانی مشهور هارمن کاردن (Harman Kardon) شده و این موضوع نویدبخش کیفیت صدای بی‌نظیر این دو لپ تاپ است.

با توجه به نحوه نام‌گذاری زن بوک‌های جدید، بخش نمایشگر لپ تاپ می‌تواند به طور کامل بچرخد و همانند یک تبلت ویندوزی کارایی داشته باشد. بنابراین تماشای فیلم و سریال و ارائه جلسات به کمک ایسوس زن بوک فلیپ 13 و 15 اینچی می‌تواند به یکی از لذت‌بخش‌ترین و راحت‌ترین کارهای روزمره تبدیل شود.

ایسوس زن بوک فلیپ 13

براساس ادعای تایوانی‌ها، زن بوک‌های جدید ایسوس پس از 20 هزار بار بسته و باز شدن همچنان کارایی خود را حفظ کرده‌اند. بدین ترتیب احتمال آسیب لولاها و از کار افتادگی لپ تاپ به حداقل خواهد رسید و انتظار محصول با کیفیتی را از ایسوس داریم. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت زن بوک‌ها و زمان عرضه به بازار آن‌ها در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*