ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا

ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا با توپ پر به جمع گجت‌های صوتی بی‌سیم پیوست

شرکت آدیو تکنیکا (Audio-Technica) بیشتر با تولید هدفون‌های سیم‌دار شناخته می‌شود اما از این پس طرفداران این برند برای خرید یک هدفون بی‌سیم، ملزم به انتخاب از بین محصولات سایر برندها نیستند؛ زیرا به تازگی ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا نیز معرفی شده است.

اولین ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا که با نام ATH-CKR7TW در نمایشگاه IFA 2018 برلین معرفی شده است، ظاهر کم و بیش مشابهی با ایربادهای رقیب دارد؛ اما طراحان این محصول بیشتر روی اصل ماجرا متمرکز شده‌اند تا هوشمندسازی‌هایی که شاید کاربرد چندانی نداشته باشد.

ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا

این ایربادها دارای درایور 11 میلی‌متری و دیافراگمی با پوشش کربن هستند که بنا بر ادعای کمپانی سازنده، موجب سرعت پاسخ‌دهی و به حداقل رساندن اعوجاج صدا خواهد شد. از طرفی جنس برنجی استبلایزر (تثبیت کننده ولتاژ) و جنس فولادی رزیستور (مقاومت) این محصول آدیو تکنیکا نیز به ترتیب در کاهش پیچش صدا و بهبود پاسخ‌دهی در فرکانس بالا تاثیرگذار خواهد بود.

ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا 249 دلار قیمت‌گذاری شده است

همچنین می‌توانید روی کدک‌های صوتی aptX ، AAC و SBC هم برای به حدقل رساندن تاثیر فشردگی صدا که معمولا در هنگام استفاده از هدفون‌های بی‌سیم احساس می‌شود، حساب باز کنید. پشتیبانی این محصول تازه‌ از بلوتوث 5.0 سبب خواهد شد که از حیث اتصال به دستگاه‌های دیگر نیز کمبودی را احساس نکنید.

اما همانند بسیاری از رقبا، عمر باتری این ایرباد بی سیم نیز چندان زیاد نیست و برای 6 ساعت استفاده جوابگو خواهد بود. البته با قرار دادن این ایربادها در کیس مخصوص شارژ، 9 ساعت دیگر به مدت شارژ‌دهی آن‌ها افزوده خواهد شد. هرچند این مقدار برای گوش دادن به موزیک در تمام طول روز کفایت نمی‌کند؛ اما اهالی موسیقی دلهره‌ای بابت احتمال تخلیه باتری در مسیر رفت و آمد به منزل نخواهند داشت.

قیمت ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا 249 دلار و موعد فروش آن از پاییز امسال خواهد بود. این مبلغ بسیار بالاتر از قیمت محصولات اپل، جبرا یا سامسونگ است و کمپانی سازنده اشاره‌ای هم به ضد آب بودن آن نکرده است؛ بنابراین استفاده از آن در باشگاه ورزشی کار عاقلانه‌ای نیست. با این حال برای آن دسته از طرفداران این برند که مایلند به هر قیمتی از شر سیم‌های گره خورده‌ی هدفون رها شوند، شاید ایرباد ATH-CKR7TW انتخاب مناسبی باشد.

ایرباد وایرلس آدیو تکنیکا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*