گارمین ویوو اسمارت 4

تلویزیون‌ فیلیپس OLED 903 با قابلیت‌های صوتی ویژه معرفی شد

فیلیپس OLED 903 نام جدیدترین تلویزیون این شرکت است که در جریان نمایشگاه IFA 2018 شاهد رونمایی آن بودیم. در ادامه به صورت جزیی، به بررسی قابلیت‌های تلویزیون OLED جدید فیلیپس که با تمرکز بر قابلیت‌های صوتی ساخته شده است می‌پردازیم.

در زمان تصمیم برای خرید تلویزیون، کیفیت تصویر و ابعاد مهمترین فاکتورهایی هستند که هر کاربری مد نظر قرار می‌دهد، اما کمتر کاربری به کیفیت صدای تلویزیون‌ها توجه می‌کند. برای آن دسته از کاربرانی که ترجیح می‌دهند تلویزیونشان علاوه بر داشتن ابعاد بزرگ و کیفیت پخش محتوای بصیری بالا، کیفیت پخش صوت زیادی نیز داشته باشد، فیلیپس یک تلویزیون جدید معرفی کرده است.

گارمین ویوو اسمارت 4

جدیدترین تلویزیون OLED فیلیپس OLED 903 نام داشته و دارای اندازه 65 اینچ است. این یک محصول پرچمدار محسوب می‌شود، به همین دلیل به همراه متعلقات زیادی عرضه خواهد شد. به عنوان نمونه باید به ساندبار متصل شده به پایین تلویزیون اشاره کنیم که توسط شریک تجاری فیلیپس یعنی شرکت Bowers & Wilkins توسعه پیدا کرده است. این یک ساندبار معمولی نبوده و ویژگی‌های متفاوتی به منظور کمک به افزایش کیفیت صدا درونش به کار رفته است.

قابلیت‌های صوتی فیلیپس OLED 903

هر یونیت درایور ساندبار به یک موج‌گیر جداگانه مجهز شده است و درون یک شاسی مهر و موم شده قرار دارد، به همین دلیل در زمینه از بین بردن اعوجاج بسیار توانمند است. همچنین باید به یک موتور درایور جدید به کار رفته درون آن اشاره کنیم که به افزایش محدوده پویایی و فرکانسی کمک کرده و کیفیت صدای دلچسبی را به کاربر ارائه می‌کند.

گارمین ویوو اسمارت 4

تلویزیون فیلیپس OLED 903 از پردازنده P5 همین شرکت قدرت گرفته و دارای سیستم عامل اندروید تی وی است، به همین دلیل باید آن را کاملا هوشمند خطاب کنیم. پشتیبانی از محتواهای HDR (سه استاندارد HDR10 و همچنین +HDR10 و HLG) از دیگر قابلیت‌های آن است. همانند دیگر تلویزیون‌های فیلیپس، قابلیت Ambilight در این محصول نیز وجود دارد. قیمت تلویزیون فیلیپس OLED 903 تقریبا بالا است، به طوری که برای خریدش باید 3 هزار و پانصد پوند پرداخت کنید. البته این قیمت برای یک تلویزیون OLED دارای اندازه 65 اینچ و مجهز به ویژگی‌های صوتی منحصربه‌فرد، بسیار معقول به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قابلیت صوتی هم چ یه دفعه شده ویزگی خوب