بازی جنگ ستارگان لنوو

بازی جنگ ستارگان لنوو آپدیت جدیدی دریافت کرد

بازی جنگ ستارگان لنوو یا همان Star Wars: Jedi Challenges که با خرید هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ قابل اجرا است، به تازگی آپدیت جدیدی دریافت کرده است. در ادامه به بررسی تغییرات این به‌روزرسانی می‌پردازیم.

لنوو سال گذشته، هدست واقعیت افزوده میراژ را معرفی کرد که به عقیده گیمرها، تجربی کاملا متفاوتی از اجرای بازی‌های سه بعدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مشکل و به عقیده برخی مزیت اصلی هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ این است که تنها برای اجرای بازی Star Wars: Jedi Challenges کاربرد دارد. با گذشت یک سال اکنون شاهد انتشار یک آپدیت جدید برای بازی جنگ ستارگان لنوو هستیم که در همکاری با کمپانی دیزنی ساخته شده است.

با دریافت آپدیت جدید، بازیکنان خواهند توانست با کاراکترهای یودا (Yoda)، ری (Rey) و چند مورد دیگر از جمله کایلو رن (Kylo Ren) مبارزه کنند. یکی دیگر از تغییرات بازی جنگ ستارگان لنوو در آپدیت جدید، اضافه شدن Ship Battles است. این یک حالت جدید بازی چند نفره بوده و در آن کاربران، همانند زمان اجرای بازی‌های استراتژیک، به امپایر (Empire) و ربل (Rebel) فرمان می‌دهند.

در کنار این آپدیت، لنوو نسخه‌ای جدید از شمشیر مخصوصی که برای بازی Star Wars: Jedi Challenges ساخته است را به تعداد محدود عرضه کرد. تفاوت آن با مدل قبلی، شباهت بیشتر با شمشیر کایلو رن بوده و در زمان اجرای بازی از خود نور ساطع می‌کند.

آپدیت جدید بازی جنگ ستارگان لنوو با نام Dark Side Expansion معرفی شده و یک ماه دیگر منتشر خواهد شد. برای خرید نسخه جدید شمشیر مخصوص بازی، که در فصل زمستان عرضه می‌شود، باید 100 دلار پرداخت کنید.