رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو

رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شدند

هواوی پی 20 پرو در ماه مارس به طور رسمی معرفی شد. چینی‌ها برای این گوشی از همه لحاظ سنگ تمام گذاشته‌اند و اینک با رونمایی از رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به این گوشی نمای تازه‌ای بخشیده‌اند.

در حال حاضر حدود 5 ماه از زمان معرفی پرچمدار جدید هواوی می‌گذرد. این گوشی از زمان معرفی تاکنون همه را شگفت‌زده کرده و عملکرد سخت افزاری فوق‌العاده‌ای در کنار بهبودهای نرم افزاری‌اش دارد، اما آنچه این گوشی را از پرچمداران سابق این کمپانی چینی متمایز می‌کند طراحی جدید و زیبای آن است. به تازگی هواوی در خلال نمایشگاه IFA 2018 نیز از رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو پرده برداشته و دست خریداران را در انتخاب رنگ‌های جدید باز گذاشته است.

رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو

همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشهود است، هواوی علاوه بر رنگ‌های جدید، از متریال جدیدی نیز در ساخت قاب پشتی دیوایس استفاده کرده و شاهد چرم در دو رنگ قهوه‌ای و مشکی هستیم. این چرم‌ها در نگاه اول یادآور جنس قاب پشتی گلکسی نوت 3 و نوت 4 هستند اما جنس قاب پی 20 پرو از پلاستیک نیست. هواوی از ترکیب پلاستیک و پلی‌کربنات در ساخت قاب استفاده کرده و روی آن پوششی از جنس چرم طبیعی گاو ایتالیایی کشیده است.

لوگوهای لایکا و هواوی به خوبی روی بدنه چرمی پی 20 پرو حک شده‌اند، اما نوشته‌های ریزی که روی بدنه شیشه‌ای این گوشی به چشم می‌خورند از قلم افتاده‌اند و البته حک چنین نوشته‌های ریز روی چرم طبیعی امری غیرممکن است. خوشبختانه تغییر جنس قاب پشتی گوشی منجر به افزایش سایز گوشی نشده و ضخامت دیوایس به همان میزان سابق باقی مانده است، اما هنگام در دست گرفتن گوشی احساس عجیبی خواهید داشت، چرا که طی سالیان اخیر به گوشی‌های فلزی یا شیشه‌ای عادت کرده‌ایم و به جز در ال جی جی 4 (LG G4)، در هیچ گوشی دیگری شاهد استفاده از چرم طبیعی در بدنه گوشی نبوده‌ایم.

چرم قاب پشتی پی 20 پرو تنها دو رنگ مشکی و قهوه‌ای روشن به تولید می‌رسد که هم‌خوانی زیادی با لباس‌های چرمی دارد و می‌تواند ست پاییزه یا زمستانه شما را تکمیل کند.

از بدنه چرمی که بگذریم، به بدنه شیشه‌ای می‌رسیم که در دو رنگ جدید به بازار عرضه خواهد شد. رنگ سفید مرواریدی ابتدا هنگام معرفی آنر 10 (Honor 10) رونمایی شد و حالا پی 20 پرو در لباس مرواریدی به دوربین لبخند زده است. قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه مقاوم گوریلا گلس بوده و در برابر افتادن خط و خش بسیار مقاوم است.

رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو

از جمله رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو رنگ جدید گرگ و میش (Twilight) است. شاید در ابتدا تصور کنید این  رنگ هنگام معرفی رسمی پی 20 پرو نیز معرفی شده بود، اما رنگ جدید گرگ و میش این گوشی هاله‌ای تیره و بنفش در قسمت پایینی خود دارد و لوگوی هواوی حالا به طور واضح‌تری دیده می‌شود.

رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو

رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو شامل دو رنگ چرمی، مرواریدی و گرگ و میش می‌شود

در سخت افزار پردازشی هواوی پی 20 پرو تفاوتی ایجاد نشده و چینی‌ها تنها ظاهر گوشی را دستخوش تغییرات جدید کرده‌اند. تمامی رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو همانند رنگ‌های قدیمی به چیپست کایرین 970 همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهزند و البته گزینه‌ای با رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه نیز برای کاربران پر استفاده و حرفه‌ای نیز در نظر گرفته شده است. دوربین سه گانه گوشی از یک سنسور 40 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکرومیک و لنز 8 مگاپکسلی تله لنز تشکیل شده است. نمایشگر دیوایس نیز 6.1 اینچ قطر داشته و در زیر آن حسگر تشخیص اثر انگشت به چشم می‌خورد.

هواوی رنگ های جدید هواوی پی 20 پرو را در نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 649 یورو به فروش خواهد رساند. اما رنگ سفید مرواریدی این گوشی با قیمت 899 یورو و نسخه‌های چرمی پی 20 پرو با قیمت 999 یورو تا 14 شهریورماه پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلیییی باحاله رنگش . یجوریه انگار همه رنگا رو باهم میکس کرده

  2. وااااقعا ادم باید خیلی لارج باشه بتونه گوشی چرمشو با لباسا چرم پاییزش ست کنه

  3. رنگای بدی نیست ولی میتونست خیلی بهتر باشه .