هواوی

هواوی بیش از 20 میلیون گوشی از سری میت 10 و پی 20 فروخته است

هواوی موفق به فروش بیش از 20 میلیون گوشی از محصولات سری میت 10 و پی 20 شده است. آیا فروش این تعداد از گوشی در زمان محدود می‌تواند راه را برای تبدیل چینی‌ها به بزرگترین تولیدکننده جهان هموار کند؟

هواوی در نمایشگاه IFA 2018 از اولین تراشه 7 نانومتری جهان در کنار رنگ‌های جدید P20 Pro و چند گجت دیگر پرده برداشت. اگرچه احتمالا چنین محصولاتی نشانگر یک نطق هیجان‌انگیز از سوی چینی‌ها نبودند، اما مدیر ارشد اجرایی شرکت یعنی ریچارد یو، با استفاده از فرصت موجود به آمار فروش گوشی های سری Mate 10 و P20 در ابتدای سال 2018 میلادی اشاره کرد. طبق گفته‌های آقای Yu، فروش هر دو سری از پرچمداران این شرکت از مرز 10 میلیون دستگاه در بازار جهانی عبور کرده است.

البته، می‌توان گفت گوشی های سری P20 عملکرد بهتری داشته‌اند چرا که تنها نزدیک به 5 ماه از زمان عرضه دو گوشی پی 20 و پی 20 پرو می‌گذرد. اگرچه این میزان آنقدرها هم که تصور می‌کنید بالا نیست، اما هواوی با عبور از اپل موفق شده است به جایگاه دوم در تولید تلفن های هوشمند دست یابد. در همین حال، هواوی با قرارگیری در بالاترین جایگاه، رکورد سهم بازار در کشور چین را هم شکسته است.

هواوی

اگر Huawei با همین سرعت پیش رود، احتمالا دارد سال آینده بر تخت بزرگترین تولیدکننده تلفن های هوشمند در جهان تکیه بزند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*