نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی

نحوه دریافت آپدیت نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی

نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی اکنون برای تعدادی از گوشی های این شرکت قابل دریافت است. البته این به‌روزرسانی به صورت دقیق تحت عنوان نسخه بتای EMUI 9 به عنوان رابط کاربری اختصاصی هواوی منتشر شده است.

در حال حاضر، نزدیک به 350 میلیون گوشی هوشمند در سراسر دنیا از رابط کاربری سفارشی‌سازی شده و اختصاصی EMUI شرکت هواوی استفاده می‌کنند. این شرکت تصمیم دارد رابط EMUI 9، که بر پایه اندروید 9 پای توسعه یافته است را به تعداد بیشتری از گوشی های هوشمند خود حتی مدل‌های میان‌رده و قدیمی‌تر بیاورد.

پیش از انتشار نسخه پایدار و رسمی، عرضه نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی آغاز شده و دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از آن می‌توانند طعم سیستم عامل جدید را زودتر از بقیه بچشند. این کار دو مزیت دارد. نخست این که خیلی زودتر از زمان انتشار رسمی آپدیت سیستم عامل، امکان استفاده از قابلیت‌های جدید برای کاربران فراهم می‌شود. علاوه بر آن، شرکت با دریافت بازخورد از کاربران، بهتر و سریع‌تر خواهد توانست باگ‌های نسخه بتا را رفع و نسخه پایدار را عرضه کند.

اگر با اشتیاق به دنبال نام گوشی خود در بین دریافت‌کننده‌های نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی می‌گردید، فراموش نکنید این نسخه ناپایدار است، پس بعید نیست روزانه و حتی حین انجام امور عادی به مشکل برخورد کنید. در ادامه اسکرین‌ شات‌هایی از رابط کاربری EMUI 9 را مشاهده خواهید کرد.

نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی

فاز نخست انتشار نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی جدیدترین پرچمداران این شرکت را در بر می‌گیرد. در فازهای بعدی، میان‌رده‌ها نیز قادر به دریافت نسخه بتای سیستم عامل تازه وارد خواهند بود. برای مدل‌های زیر، اکنون امکان شرکت در طرح بتای اندروید 9 پای وجود دارد:

نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی

دانلود نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی

برای دریافت نسخه بتای اندروید 9 برای گوشی های هواوی یاد شده در بالا ابتدا باید به وب سایت شرکت به نشانی Huawei.com مراجعه کرده و فایل apk معرفی شده را دانلود کنید. بعد از دریافت و نصب، ممکن است تا زمان پدیدار شدن نسخه بتای اندروید 9 به منظور دانلود، کمی مجبور به انتظار کشیدن باشید. گفته می‌شود امکان دانلود و استفاده از نسخه آزمایشی رابط EMUI 9 به زودی حتی برای برخی مدل‌های پایین‌رده نیز فراهم خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. گوشی هانر 8 ایکس رو چگونه آپدیت کنم

  2. سلام من گوشیم y9 2019 ولی برام اپدیت نیومد برا گوشی دوستم که گوشیش مثل مال منه اومد

  3. سلام،خسته نباشید
    اون اپ که باهاش نسخه بتا رو دانلود میکنن برای من ارور login failed میده،راه حلش چیه؟!!!

    (4)

  4. سلام خسته نباشید
    ببخشید گوشی هواویhonor 7a آپدیت 9 میشود؟

  5. سلام من گوشیم رو آپدیت کردم ولی اندرویدش بالا نرفت
    چرا؟؟؟؟؟؟
    مدل گوشی honor 8x

  6. سلام،خسته نباشید
    اون اپ که باهاش نسخه بتا رو دانلود میکنن برای من ارور login failed میده،راه حلش چیه؟!!!