هواوی میت 20 لایت

اشاره‌ پیش از موعد به نام خانواده هواوی پی 30 توسط مدیرعامل کمپانی

هر چند که جانشینان هواوی پی 20 و پی 20 پرو تا سال آینده میلادی و چه بسا رویداد MWC 2019 در مقابل دوربین‌ها ظاهر نخواهند شد، اما «ریچارد یو» از هم‌اکنون پیش‌زمینه‌ای از قابلیت‌های خانواده هواوی پی 30 (Huawei P30) در ذهن علاقه‌مندان ایجاد کرد.

کمپانی هواوی در نمایشگاه ایفا 2018 برلین، ضمن معرفی تراشه Kirin 980 و به نمایش گذاشتن ورژن لایت هواوی میت 20، از رونمایی گوشی های پرچمدار هواوی میت 20 و میت 20 پرو در ماه اکتبر خبر داد. اما برخلاف اکثر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند که علاقه به مخفی‌کاری در مورد محصولات آتی خود دارد، مدیرعامل کمپانی چینی به نام خانواده هواوی پی 30 نیز اشاره کرد و به طور غیر مستقیم برخی از قابلیت‌های آن‌ها را فاش ساخت.

ریچارد یو در پاسخ به خبرنگارانی که جویای نظر او درباره فروش موفق محصولات کمپانی در ماه‌های اخیر شده بودند گفت: میت 20 از پی 20 پرو بهتر خواهد فروخت و رقم فروش خانواده هواوی پی ۳۰ نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

او همچنین به قابلیت‌های پیشرفته هواوی میت 20 و میت 20 پرو در تشخیص چهره‌ی افراد و اشیا، پردازش تصاویر و تفکیک سوژه‌ها از یکدیگر اشاره کرد که همگی به لطف تراشه قدرتمند و تازه معرفی شده‌ی کایرین 980 محقق خواهند شد.

هواوی میت 20

از آنجایی که خانواده هواوی پی 30 نیز از همین چیپست قدرت خواهند گرفت، بنابراین می‌توان از وجود چنین قابلیت‌هایی در پرچمداران سال آینده‌ی کمپانی نیز تقریبا مطمئن بود. فعلا اما باید منتظر فرا رسیدن موعد رونمایی از سری میت 20 باشیم؛ اتفاقی که در تاریخ 24 مهر ماه و در شهر لندن رخ خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*