جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

جذاب ترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

ایفا 2018 در حال برگزاریست و ما می‌خواهیم در این مقاله به معرفی جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018 بپردازیم. این گجت‌ها شامل یک لپ تاپ با دو نمایشگر، ایربادهای بیسیم جذاب و یک اسپیکر شبیه به یک چرخ ایستاده هستند.

بزرگترین نمایشگاه حوزه فناوری قاره سبز، ایفا 2018 در جریان برگزاری است و این بدان معناست که سازندگان گجت از سراسر جهان برای رونمایی از جذاب‌ترین محصولات تازه تولیدی خود پا به این نمایشگاه گذاشته‌اند. ایفا (نمایشگاه بین المللی صنعت رادیویی برلین) همیشه در اواخر فصل تابستان برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است. امسال نیز شرکت‌های مختلف از لنوو گرفته تا سنهایزر و بنگ اند اولافسن در این رویداد بزرگ حضور پیدا کردند و از محصولات جذاب و جدیدی نظیر لپ تاپی با نمایشگر دوگانه، ایربادهای بیسیم و حتی یک یاسپیکر با ظاهری شبیه به یک چرخ گرد ایستاده پرده برداری کردند.

گوگل نیز امسال به جمع شرکت کنندگان در این نمایشگاه اضافه شد و از آخرین نسخه سیستم عامل ساعت های هوشمند خود با نام Wear OS پرده برداری کرد که در پاییز پیش رو به انتشار می‌رسد. در حالی که نمایشگاه ایفا همچنان در جریان است (درب های این نمایشگاه رسما 14 شهریور ماه بسته می‌شوند)، تا بدین لحظه شاهد پرده برداری از محصولات جدید هیجان انگیزی بودیم. همین بهانه‌ی خوبی است تا در این مقاله به جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018 بپردازیم.

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

1 – TCL از یک گوشی بلک بری جدید و ارزان‌تر به نام بلک بری کی 2 ال ای پرده برداری کرد

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

یکی دیگر از جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018 یک گوشی هوشمند با برند بلک بری است. شرکت الکترونیکی چینی تی سی ال، سازنده گوشی های بلک بری در روز پنجشنبه از گوشی بلک بری کی 2 ال ای، یک نسخه ارزان قیمت‌تر از گوشی پرچمدار بلک بری کی 2 پرده برداری کرد.

این دیوایس جدید از شباهت‌های زیادی با مدل اصلی کی 2 بهره می‌برد، اما تفاوت‌های مهمی بین این دو مدل وجود دارد: یک فریم سبک‌تر، عمر باتری کمتر و دوربینی با قدرت پایین‌تر. بلک بری Key2 LE در سه رنگ مختلف تخته سنگی، اتمی و قرمز و با قیمت 400 دلاری به عرضه درخواهد آمد.

2 – اسپیکر ضد آب سونی از نور درخشان و دستیار گوگل بهره می‌برد

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

هرکسی که به دنبال یک اسپیکر مقاوم و قابل حمل است، می‌تواند به خوبی روی اسپیکر ضد آب سونی SRS-XB501G حساب کند. این اسپیکر جدید که سونی در نمایشگاه ایفا 2018 از آن پرده برداشته است، در برابر نفوذ و پاشش آب مقاوم است. بر روی آن ال ای دی های نوری رنگی نقش بسته، باس اضافه‌ای داخل آن جای گرفته و سونی ادعا می‌کند عمر باتری آن نیز تا 16 ساعت خواهد بود. علاوه بر این دستیار گوگل نیز به صورت پیشفرض در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. تمامی این‌ها از اسپیکر جدید سونی یک اسپیکر عالی برای مهمانی‌های شما ساخته است.

سونی قصد دارد اسپیکر SRS-XB501G خود را از پاییز پیش رو و با قیمت 300 دلار به فروش برساند.

3 – بنگ اند اولافسن از اسپیکر 3770 دلاری Beosound Edge پرده برداری کرد

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

شرکت دانمارکی Bang & Olufsen از یک اسپیکر جدید در نمایشگاه ایفا پرده برداری کرد که به سبک یک چرخ گرد ایستاده طراحی شده است.

این اسپیکر که Beosound Edge نام دارد شبیه یک چرخ مینیمالیستی غول پیکر است. شما می‌توانید آن را در جایی از اتاق خود بر روی زمین قرار داده یا آن را بر روی دیوار بگذارید. اسپیکر بلوتوثی بنگ اند اولافسن دارای یک قابلیت جذاب است: زمانی که شما به آن نزدیک می‌شوید فورا متوجه شده و چراغ‌هایش روشن می‌شود. همچنین با چرخواندن آن نیز می‌توانید ولوم صدا را افزایش دهید.

Beosound Edge با ایرپلی 2، کروم کست 2 و بلوتوث کار می‌کند و از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت بهره می‌برد. این اسپیکر با قیمت 3770 دلار در پاییز پیش رو به فروش خواهد رسید.

4 – سنهایزر از یک جفت ایرباد بیسیم بالارده با قیمت 300 دلار پرده برداری کرد

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

ایربادهای بیسیم Momentum True سنهایزر می‌توانند گزینه‌ی جذابی برای کسانی باشند که به دنبال ایربادهای متفاوت، با کیفیت صوتی خوب باشند.

این ایربادهای جدید به شما اجازه می‌دهند تا محیط صوتی را با موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستید ترکیب کنید و از دستیارهای دیجیتالی سیری و گوگل اسیستنت نیز استفاده کنید. این بادها همچنین در برابر عرق و پاشش آب مقاوم هستند. ایرباد بیسیم Sennheiser Momentum True Wireless شاید تنها 4 ساعت عمر باتری را ارائه دهد، اما وقتی در داخل جعبه‌اش قرار دهید می‌تواند شارژ‌شود. قیمت آن نیز 299 دلار خواهد بود.

5 – Skagen فالستر 2، یک ساعت هوشمند جدید و بهبود پیدا کرده با GPS، مقاومت برای شنا و یک سنسور ضربان قلب را معرفی کرد

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

شرکت اسکاگن (سازنده ساعت های مینیمالیستی) روز پنجشنبه از ساعت هوشمند جدید فالستر 2 خود به عنوان یک نسخه بهبودیافته‌تر از فالستر پرده برداری کرد. این ساعت هوشمند از نظر ظاهری شباهت زیادی با نسل گذشته‌ی خود دارد، اما تفاوت‌های عظیمی در داخل آن‌ها وجود دارد: مهم‌ترین آن ردیابی جی پی اس، یک سنسور ضربان قلب و مقاومت آن برای یک شنای تمام عیار است.

این ساعت جدید در چهار رنگ رزگلد، نقره‌ای، خاکستری و مشکی به فروش می رسد و دارای چند فیس واچ جدید همراه با دکمه‌های قابل برنامه ریزی است. فالستر 2 با قیمت 275 دلار به فروش می‌رسد، اما اسکاگن سخنی از زمان عرضه آن به زبان نیاورده است.

6 – دوربین آنالوگ Polaroid OneStep Plus مجهز به بلوتوث و قیمت 160 دلار

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

Polaroid OneStep Plus دارای ظاهر و حس و حال یک دوربین آنالوگ است، اما همچنین می‌توانید آن را به گوشی هوشمند خود نیز متصل کنید.

شما می‌توانید بلافاصله یک عکس را ثبت کنید، اما همچنین می‌توانید از ابزارهای خلاقانه که در یک اپلیکیشن موبایلی گنجانده شده‌اند نیز استفاده کرده و تصویر مورد نظر را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این دوربین جدید همچنین با یک لنز پرتره، فلاش و باتری قابل شارژ همراه است.

دوربین جدید شرکت پولاروید با قیمت 160 دلار از هم اکنون قابل سفارش است.

7 – لنوو یوگا بوک سی 930 یک لپ تاپ دارای یک نمایشگر LCD و یک نمایشگر جوهر الکترونیکی است

جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018

یکی از جذابترین گجت های نمایشگاه IFA 2018 لنوو یوگا بوک سی 930 است. آن یک لپ تاپ غیرمعمولی خواهد بود که در یک سمت دارای یک نمایشگر معمولی LCD و در سمتی دیگر از یک نمایشگر جوهر الکترونیکی بهره‌مند است. نظیر دیگر یوگا بوک ها، شما می‌توانید از آن به عنوان یک لپ تاپ ساده استفاده کرده و از نمایشگر جوهر الکترونیکی آن به عنوان یک کیبورد استفاده کنید. یا آنکه آن را به سمت داخل تا کرده و نظیر یک لپ تاپ لمسی از آن استفاده کنید.

یوگا بوک C930 با ضخامت 4 میلی‌متری خود بسیار باریک است و وزن آن نیز تنها 900 گرم خواهد بود. به گفته‌ی لنوو این لپ تاپ می‌تواند عمر باتری 10 ساعته را ارائه کند. قیمت این دیوایس 999 یورو بوده و از پاییز پیش رو به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*