نمایشگرهای گیمینگ

قدرت‌نمایی ایسوس در بازار نمایشگرهای گیمینگ

دنیای نمایشگرهای گیمینگ در سلطه شرکت ایسوس قرار گرفته است. شرکت تایوانی Asus بالاتر از ایسر، بنکیو، AOC و سامسونگ بیشترین سهم بازار و تولید مانیتورهای گیمینگ را در اختیار دارد.

در 5 سال گذشته شرکت‌های تایوانی توانستند گوی سبقت را در زمینه تولید نمایشگرهای گیمینگ از کره‌ای‌ها بربایند و طبق آخرین گزارش مراکز آماری معتبر جهانی، در سال 2017 بیش از 71 درصد از نمایشگرهای گیمینگ تولید شده از مبدا تایوان بود. در این بین 5 شرکت ایسوس، ایسر، بنکیو، AOC و سامسونگ به ترتیب بیشترین سهم بازار و تولید را داشته‌اند. این در حالی است که از رشد نمایشگرهای گیمینگ در سال 2017 بیش از 80 درصد بوده و عددی نزدیک به 2.5 میلیون نمایشگر گیمینگ با نرخ تازه‌سازی بالای 100 هرتز است و برآورد این رده در سال 2018 فروش بیش از 3.7 میلیون مانیتور در جهان خواهد بود.

نمایشگرهای گیمینگ

پیشتازی ایسوس در طراحی نمایشگرهای گیمینگ

صاحب‌نظران بازار نمایشگر بر این باورند که از سال 2010 نمایشگرهای LCD معمولی با کاهش تقاضا روبرو شد و شرکت‌های تولید کننده ناگزیر به سمت تولید محصولات گیمینگ سوق داده شدند. در این بین ایسوس توانسته در 5 سال اخیر بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد و به نوعی رهبری بازار را به دست گیرد. طراحی و فناوری‌های خاص ایسوس این روزها تقریبا در حال کپی شدن در برندهای دیگر است و این سند اثباتی بر ایده‌گیری سایرین از فلسفه طراحی گیمینگ ایسوس است.

درخشش ایسوس در زمینه نمایشگرهای گیمینگ بی شک به خط تولید ویژه گیمینگ خود یعنی ROG باز می‌گردد. به نقل از رسانه‌های معتبری چون Digitimes و Trendforce، ایسوس توانسته با ابتکار خاص خود، همواره نظر گیمرها را در خرید نمایشگرهای رده بالا به خود جلب کند.

نمایشگرهای گیمینگ

موفقیت ایسوس در کنار کیفیت مثال‌زدنی محصولات خود، بی شک مدیون ارتباط مستقیم سایر محصولات سبد کالای گیمینگ ROG با یکدیگر است. ویژگی‌های مشترک میان آنها همچون AuraSync، یا طراحی‌های همسان ROG از دلایل موفق ایسوس در عرصه‌های مختلف است.  ایسوس از سال 2010 در خط تولید گیمینگ خود محصولات جانبی گیمینگ را اضافه و در سال 2016 با کامل‌ترین سبد کالای تجهیزات گیمینگ توانست بار دیگر قدرت تیم خلاق طراح خود را به همه نشان دهد. در حال حاضر موفقیت‌های ایسوس در کسب عناوینی چون برند نخست گیمینگ در جهان، و تاییدیه‌هایی برای محصولات خود در جوامع معتبری مثل مجمع رسانه‌های سخت افزاری اروپا و جوایز احتصاصی طراحی، برند ایسوس و ROG را به عنوان یکی از خواستنی‌ترین برندهای گیمینگ در جهان تبدیل کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*