کارت گرافیک 7 نانومتری AMD

کارت گرافیک 7 نانومتری AMD امسال عرضه می‌شود

کارت گرافیک 7 نانومتری AMD امسال عرضه خواهد شد. در ادامه با این کارت گرافیک مبتنی بر نسخه توسعه یافته معماری Vega بیشتر آشنا شوید.

طی هفته‌ی گذشته صحبت‌های زیادی در مورد آخرین کارت های گرافیک انویدیا انجام شد و AMD نمی‌خواهد از رقیب خود بازمانده و وی را در کانون توجه کاربران تنها بگذارد. این شرکت تایید کرده است که در حال کار بر روی نخستین کارت های گرافیک جهان مبتنی بر فناوری پردازش 7 نانومتری است. به گفته‌ی این شرکت، کارت گرافیک 7 نانومتری AMD امسال عرضه می‌شود.

AMD پیشتر تایید کرده بود که در حال کار بر روی محصولات 7 نانومتری جدید است که توسط شرکت TSMC به تولید خواهد رسید. پیش از آن شرکت GlobalFoundries اعلام کرده بود که توسعه تراشه های 7 نانومتری را متوقف کرده است.

ای ام دی هفته‌ی گذشته توسط یک دعوتنامه تایید کرد که آن‌ها قصد دارند در رویداد بزرگ بعدی خود از آینده‌ی محصولات 7 نانومتری خود پرده برداری کنند. یکی از مهم‌ترین این محصولات، کارت گرافیک 7 نانومتری AMD است که گفته می‌شود اواخر امسال به عرضه درخواهد آمد. ای ام دی همچنین مشغول کار بر روی نخستین پردازنده های 7 نانومتری خود مبتنی بر فناوری نسل جدید Zen 2 x86 64 bit core نیز هست که سال 2019 میلادی آماده‌ی ورود به بازار می‌شود.

ویژگی‌های کارت گرافیک 7 نانومتری AMD

تا بدین لحظه هیچ جزئیاتی از کارت گرافیک 7 نانومتری AMD به بیرون درز پیدا نکرده است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این شرکت قدرتمند در نمایشگاه کامپیوتکس امسال نخستین جزئیات مربوط به این کارت گرافیک مدرن را در دسترس همگان قرار دهد. این پردازنده مبتنی بر یک نسخه بهبود یافته از معماری Vega است که ای ام دی سال گذشته از آن پرده برداری کرده بود.یکی از دلایلی که انتظار می‌رود این کارت گرافیک جدید از سرعت کلاک بیشتری بهره‌مند باشد، مقدار زیاد پهنای باند حافظه آن و بهبود کارامدی انرژی است که همگی به لطف فناوری پردازش 7 نانومتری به دست خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*